Intrebare
Salutare! Lucrez la un magazin online de băuturi și acum dorim să introducem returul achitat de client. Ne dorim să scădem rata retururilor și să scădem pierderile pt ca avem fooarte multe retururi deoarece acceptăm să ne trimită inapoi băuturile care ...
Rezolvat 0
1 an 2 Răspunsuri 949 vizualizari 0

Intrebare
Voi cum intelegeti acest capitol?(1) Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si ...
Deschis 0
2 ani 1 raspuns 522 vizualizari 0

Intrebare
Dupa un an, un microcard SD s-a defectat. Fiind in garantie, l-am trimis la vanzator, care mi-a returnat valoarea platita pe card. Problema este ca nu mi-a rambursat si suma pe care am platit-o la livrarea produsuui catre subsemnatului.Dupa ...
Deschis 0
, 2 ani 2 Răspunsuri 524 vizualizari 0

Intrebare
In OUG 34/2014 consumatorul este definit ca persoana fizica. Daca cel ce cumpara online este reprezentantul unei persoane juridice si facturarea se face catre firma atunci clientul nu beneficiaza de drept de retragere conform legii. Sau cum?
Deschis 0
2 ani 3 Răspunsuri 598 vizualizari 0