Protectie anti client marlan

Intrebare

Detin un magazin online ce vinde imbracaminte de ocazie pentru copii.
Frecvent mi se intampla sa mi se returneze produse ce au fost folosite la eveniment dar clientul sa-mi dea ca motiv de retur o explicatie savanta. Stie cineva daca exista vreo meteoda prin care sa poti “sigila” un produs de imbracaminte ? Sa fie aplicat usor fara a fi deteriorat produsul, de scos usor de client si fara a mai putea fi pus la loc pe produs sau chiar sa se distruga cand este scos.
Multumesc.

Topic deschis 0
Chestiuni legale Cristi Mocanu 4 ani 5 raspunsuri 34 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 5 )

  1. O idee ar fi sa pui o eticheta mare de carton care sa fie prinsa de eticheta interioara in asa fel incat sa faca imposibila purtarea produsului fara a o rupe.

    Binteineles stipulezi ca nu se poate returna daca este rupta.

  2. Inainte sa dati raspunsuri ar fi fost bine sa cititi https://ecompedia.ro/10-intrebari-frecvente-referitoare-la-returnarea-produselor-in-comertul-electronic.html

    Consumatorul are dreptul sa returneze produsul cu conditia sa fie in aceeasi stare cu cea in care a fost livrat. Presupun ca, daca poarta o haina o singura data si are grija de ea, nu se deterioreaza (altfel ar insemna ca e foarte proasta). Deci poate s-o returneze chiar daca a taiat etichetele/sigiliile/etc (care nu fac parte din produs ci tin de ambalaj)

  3. Daniel Toma atunci ma duc sa rup toate etichetele din mol ca ma incurca cand evaluez produsul.

    Poate face ambalajul dar sunt etichete, sigilii pe care nu trebuie sa le rupa ca sa probeze un produs. Poate ai vazut si tu pe unele echipamente cate un sigiliu: Se pierde garantia daca acest sigiliu este rupt.

    Oricum aplicarea sigililor nu va opri ci va descuraja purtarea unui produs si returnarea lui.

  4. Nu e vorba cu cine tin, ci care e legislatia in Romania (nu in SUA, acolo nu stiu). Solutia ar fi sa ai un contract cu furnizorul sa ii poti returna lui produsele cu astfel de probleme. Sau sa te reorientezi catre un business de inchiriat haine :))

    Am returnat recent un produs in Austria. L-au acceptat dar nu au vrut sa-mi dea banii inapoi ci doar un voucher (probabil perfect legal). Poate si legislatia de la noi e de vina, nu doar clientii. Pe de alta parte, daca un produs e vizibil ca a fost purtat (in cazul de fata cu miros de parfum), nu erai obligat sa ii accepti returul.

    PS. Acum nu stiu cine procedeaza mai urat, “clientul” care returneaza un produs dupa ce l-a purtat sau comerciantul care vrea sa vanda acelasi produs unui alt client.

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.