Retur cu probleme. Ce pot face?

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Buna,

Am un client care a comandat un produs telefonic iar dupa o saptamana imi spune ca de fapt nu e produsul care il vroia…
Il trimite inapoi ca si retur (binenteles cu plata la noi…) si produsul este distrus in proportie de 25% dar cu componente care se pot inlocui (plasticuri). I-am spus valoarea devizului de la service si spune ca nu accepta ca e prea mult.

Am intrebat ca de ce a folosit produsul daca nu e cel care l-a comandat si a zis ca nu a stiut ca nu e cel care l-a comandat desi sunt diferente vizibile de la 50m intre ele…

Am intrebat ca de ce l-a deteriorat si a zis ca nu a stiut cum functioneaza. La intrebarea de ce nu a citit manualul a raspuns ca nu stie citii.

Ce sa fac cu acest client oare?

Deschis 0
Chestiuni legale Customer Service & Sales Florin 8 ani 4 raspuns 1632 vizualizari 0

Răspunsuri ( 4 )

  1. „inapoi ca si retur (binenteles cu plata la noi…) ”
    Nu inteleg ce plata, daca te referi la costurile de expediere, i le scazi din contravaloarea returului laolalta cu costul devizului. Daca ti l a trimis cu ramburs si l ati platit, incheiem discutia.

    Pentru primul caz nu uitati sa faceti un proces verbal si fotografii cu starea returului si finalizarea cerererii de returnare, in speta, returnarea contravalorii minus costurile de aducere la starea initiala.

    0
    2016-06-11T10:12:04+03:00

    Multumesc Mircea, e foarte bine structurat articolul.

    0
    2016-06-11T10:16:02+03:00

    Serban, e vorba de primul caz, a trimis cu plata transportului la noi. Am facut factura de storno din care am scazut devizul si contravaloarea transportului de retur.

    M-a sunat, m-a intrebat daca am stornat si cat, i-am spus valoarea si ca ii trimit piesele defecte, dar a spus ca nu le vrea. Oricum o sa le tinem vreo 6 luni pentru orice eventualitate.

    Am pastrat doar fotografiile, devizul, copie dupa awb-ul de retur care era cu plata la noi. Daca e cazul fac si un proces verbal.

    0
    2016-06-11T10:22:07+03:00

    Aici e de discutat, la comanda telefonica cum ii spui sa accepte termenii si conditiile?

Lasă un răspuns

Browse