Retur plătit de client – sticle cu bautura neconsumata, magazin online

Intrebare

Salutare!

Lucrez la un magazin online de băuturi și acum dorim să introducem returul achitat de client. Ne dorim să scădem rata retururilor și să scădem pierderile pt ca avem fooarte multe retururi deoarece acceptăm să ne trimită inapoi băuturile care rămân după un eveniment.

Tot citesc legislația, dar nu mi-am dat inca seama dacă este ok ce vrem să facem. Să îi punem pe clienți să plătească costul transportului, dar în schimb le vom oferi un voucher valoric pentru a compensa suma achitată de el.

Daca sunt produse in plus/ in minus, greseli din cauza noastra, noi asiguram returul pe banii nostri. Doar daca vrea sa returneze o parte din comanda, sa plateasca ei transportul.

Știu ca este obligatorie optiunea returului in 14 zile, dar este in regula sa ii punem sa isi plateasca ei returul?

*Vom avea 21 de zile returul.

Mulutmesc mult. Astept opiniile voastre.

rezolvat 0
Chestiuni legale Teo 2 luni 2 raspunsuri 487 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 2 )

  1. Buna Teo.
    Este cât se poate de legal sa ceri plata returului. Legea te obliga sa accepti returul in 14 zile fara alte intrebari dar nu te obliga sa plătești tu transportul.
    Nu o sa întâmpini nici o problemă legislativă dacă vrei să faci această schimbare. E un lucru normal.
    Mult succes.

  2. George Hari Popescu

    Sigur că da, puteți face asta. OUG 34/2014 spune că clientul este cel care suportă costurile returnării – punctul 2 de la https://trusted.ro/oug-nr-34-2014/?section=magazine#art14. Iar faptul că le oferiți un voucher în schimb este un gest frumos, care sigur va fi apreciat de clienți.

    Cel mai bun raspuns

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.