Returnare produs defect in garantie cu rambursare cost produs
RaporteazaIntrebare
Please briefly explain why you feel this question should be reported .
Dupa un an, un microcard SD s-a defectat. Fiind in garantie, l-am trimis la vanzator, care mi-a returnat valoarea platita pe card. Problema este ca nu mi-a rambursat si suma pe care am platit-o la livrarea produsuui catre subsemnatului.
Dupa parerea ma, si suma respectiva face parte din costul total al produsului.
Deschis
0
Chestiuni legale
Customer Service & Sales
8 ani
2 raspuns
1140 vizualizari
0
Răspunsuri ( 2 )
Depinde daca este vorba de garantia legala sau cea comerciala.
Daca e vorba de garantia comerciala, depinde exclusiv de ce scrie acolo in certificatul de garantie (probabil spune ca se va returna pretul, fara livrare).
Daca e vorba de garantia legala, atunci e aplicabila Legea nr. 449 din 12 noiembrie 2003 privind vânzarea produselor si garanţiile asociate acestora si deci se poate cere rezolutiunea contractului cf art 13:
Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:
a)dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;
Dpmdv rezolutiunea nu poate fi decat partiala – adica doar asupra produsului, nu si asupra livrarii – pentru nu se poate aplica pentru un serviciu deja prestat si care nu mai poate fi recuperat.
Vezi art 1549 – 1554 Cod civil.
E clar garanție comercială, fiind folosit. Una din cauzele defecțiunii poate fi și folosirea neadecvata (apa, lovit) care nu ai cum sa le dovedești la un card de memorie…