Returnare produs defect in garantie cu rambursare cost produs

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Dupa un an, un microcard SD s-a defectat. Fiind in garantie, l-am trimis la vanzator, care mi-a returnat valoarea platita pe card. Problema este ca nu mi-a rambursat si suma pe care am platit-o la livrarea produsuui catre subsemnatului.
Dupa parerea ma, si suma respectiva face parte din costul total al produsului.

Deschis 0
Chestiuni legale Customer Service & Sales andu_vaslui 8 ani 2 raspuns 1140 vizualizari 0

Răspunsuri ( 2 )

  1. Depinde daca este vorba de garantia legala sau cea comerciala.

    Daca e vorba de garantia comerciala, depinde exclusiv de ce scrie acolo in certificatul de garantie (probabil spune ca se va returna pretul, fara livrare).

    Daca e vorba de garantia legala, atunci e aplicabila Legea nr. 449 din 12 noiembrie 2003 privind vânzarea produselor si garanţiile asociate acestora si deci se poate cere rezolutiunea contractului cf art 13:
    Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:
    a)dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;

    Dpmdv rezolutiunea nu poate fi decat partiala – adica doar asupra produsului, nu si asupra livrarii – pentru nu se poate aplica pentru un serviciu deja prestat si care nu mai poate fi recuperat.
    Vezi art 1549 – 1554 Cod civil.

    0
    2017-08-17T18:14:45+03:00

    E clar garanție comercială, fiind folosit. Una din cauzele defecțiunii poate fi și folosirea neadecvata (apa, lovit) care nu ai cum sa le dovedești la un card de memorie…

Lasă un răspuns

Browse