Politica de return la produsele de decoratiuni interioare si exterioare
RaporteazaIntrebare
Please briefly explain why you feel this question should be reported .
As putea sa stiu daca odata ce clientul isi monteaza in pamant obiecte care le comanda online mai are voie sa le returneze? Produsul e cel de mai jos.
Deschis
0
Chestiuni legale
Logistica
Organizare magazin online
8 ani
3 raspuns
1147 vizualizari
0
Răspunsuri ( 3 )
Cred ca nu intelegem foarte clar termenul de retur. Retur nu inseamna testare gratuita timp de 14 zile. Il poate returna doar daca se afla in starea de la vanzare. Asta inseamna ca produsul comandat este ca nou, cu toate elementele de identificare, ambalaj nedeteriorat, etc. Daca vorbim despre un bazin de piatra naturala, acesta odata montat nu mai poate fi returnat pentru ca nu mai este in starea de la vanzare. Daca acesta prezinta vicii ascunse, atunci se trece la partea de garantie, care nu e tot una cu retur. Conformitatea iarasi, este alta componenta importanta in procesul de vanzare.
Bineînțeles ca nu și acest lucru trebuie foarte bine precizat chiar și în Termeni și Condiții.
Ar fi culmea acum sa cumpăr jante sau anvelope, sa le folosesc 3 zile la un raliu și sa le dau retur pentru ca … soarta.
In cazul in care vand o lenjerie de pat, clientul o spala si dupa asta constata ca e o ață de 2 mm un pic strambă la cusătură, suna dupa 2 luni si nu ii acceptam returul, face reclamatie la opc iar cei de la opc ne suna si ne spun sa rezolvam cu nebuna amiabil. Atentie ea nu a specificat ca a spalat lenjeria.
Alta intrebare daca clientul spala lenjeria de pat si i se decoloreaza, eu nu am nici o siguranta ca a respectat instructiunile de intretinere, am avut cazuri cand asa zise gospodine au spalat lenjerie rosie cu prosoape albe, se poate considera defect?