Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Cum faci email marketing automatizat pentru magazinul online, in functie de traseul de la vizitator la client?

Stiai ca firmele care folosesc campanii de email automatizate au raportat o crestere a veniturilor cu peste 320% versus cele care nu folosec automatizarea? (sursa). Asa ca daca nu te-ai gândit pana in prezent cat de mult conteaza configurarea si ...

Continue reading
WatchShop.ro, vanzari de 7,2 milioane de lei, in 2019 (+15%YoY)

WatchShop.ro anunta, intr-un comunicat de presa, vanzari de ceasuri si produse conexe in valoare de 7,2 milioane de lei, in 2019, in crestere cu peste 15% fata de anul anterior. Deschiderea primului magazin fizic al companiei intr-un mall (AFI Cotroceni), redesign-ul site-ului si o schimbare in abordarea publicului ...

Continue reading
Marea Britanie: de Sarbatori, vanzarile online = 28,2% din totalul vanzarilor

De Sarbatori, in Marea Britanie vanzarile online au depasit pentru prima data un sfert din totalul vanzarilor din retail (care au atins 99,26 miliarde £), informeaza emarketer.com: 28,2% (27,99 miliarde £). Acest procent este motivat partial de scaderea cumparaturilor fizice in tara insulara, cu ...

Continue reading
Vitacom.ro: cu 16% mai multe comenzi online, in 2019

Compania Vitacom Electronics prezinta – intr-un comunicat de presa – bilantul anului 2019 (cu o cifra de afaceri de 56 de milioane de lei) si planurile pentru 2020. In anul precedent, compania a inregistrat rezultate excelente in privinta comenzilor online: comenzile B2C au crescut cu 16% YoY, iar cele pe segmentul B2B ...

Continue reading
Vegis.ro: afaceri de 3,2 milioane € (+20% YoY), in 2019

Magazinul online de produse bio si naturiste Vegis.ro anunta – intr-un comunicat de presa – ca a facut afaceri de 3,2 milioane € in 2019, cu 20% mai mult fata de anul precedent. Dinamica pozitiva a fost determinata de cresterea portofoliului de produse si de preocuparea in crestere a romanilor ...

Continue reading
2Checkout: tendinte e-commerce pentru 2020 (studiu)

In fiecare an, 2Checkout (platforma completa de monetizare pentru companii globale) realizeaza un studiu apropo de nevoile, provocarile si obiectivele comerciantilor online din intreaga lume. Pentru 2020, cercetarea a fost efectuata pe un esantion de 1.200 de companii B2C, B2B si NGO, pe respondenti in majoritate (65%) in pozitii de ...

Continue reading