Intrebare
Am cumparat online un produs.In termen de 24 de ore, dupa verificarea de functionare, am constatat ca produsul are un defect estetic. Am contactat pe mail comerciantul in care ii aduceam la cunostinta dorinta mea pentru inlocuire a produsului cu ...
Deschis 0
, , 2 ani 1 raspuns 538 vizualizari 0

Intrebare
Am un magazin online unde coletele care se achita ramburs sunt trimise cu plata la destinatar. LATER UPDATE: Eu ma refeream ca taxa de livrare se face la destinatie/deci Fan courier emite chitanta separata in numele lor. Eu nu facturez transportul din ...
Deschis 0
, 2 ani 8 Răspunsuri 669 vizualizari 0

Intrebare
Salutare! Vin cu o întrebare cunoscătorilor de comerț cât și celor ce au un magazin online. Conform Ordonanței de Guvern, consumatorul are dreptul să returneze produsul/e în termen de 14 zile de la primirea lor. Mă interesează cum se va ...
Deschis 0
, , 3 ani 4 Răspunsuri 1519 vizualizari 0