Garantia pentru jucarii (alt gen de produse decat cele elctrice/electronice)

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Un client ne-a scris dupa 28 zile de la primirea coletului ca vrea sa il returneze, ca este nemultumit ca produsul prezinta “unele defecte: lipseste o piesa, iar unele articulatii ale acesteia nu functioneaza corespunzator” si a tinut sa precizeze ca nu s-au implinit cele 30 zile. I-am raspuns ca a fost depasita perioada de 14 zile (nu 30) in care poate returna produsul. Clientul ne-a atras atentia ca avem pe site specificata o perioada de 30 zile garantie si ne-a amenintat cu Protectia Consumatorului.
Iata intrebarea: cum se aplica garantia de conformitate si cea comerciala la alte bunuri decat cele electronice? In doi ani o jucarie se poate uza serios…Sa nu mai zic ca daca afla clientii ca asa stau lucrurile…o sa facem mai mult retururi decat..tururi.

Va multumesc.

Deschis 0
Chestiuni legale Nistor Mihaela 7 ani 1 raspuns 1472 vizualizari 0

raspuns ( 1 )

  1. Trebuie sa pui in termeni si conditii ca orice defectiune/lipsa/deteriorare trebuie reclamata in maxim 2-3 cat vrei tu (pana la 14) zile de la data primirii.
    Garantia se refera la un viciu ascuns/defectiune ce survine dupa o utilizare a produsului, nu deteriorari fizice, loviri, sau piese lipsa care pot fi observate imediat dupa primire. Inorice caz, toate produsele trebuie sa beneficieze de garantie de conformitate-cauta pe net in legislatie sa vezi exact cum se aplica si in ce cazuri consumatorii pot apela la ea.

Lasă un răspuns

Browse