Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Piata second-hand online va valora 120 miliarde €, pana in 2025, in Europa

Produsele second-hand sunt din ce in ce mai populare, iar vanzarile online de produse folosite vor creste (in Europa) cu 60%, pana in 2025, comparativ cu 2021: adica vor ajunge sa valoreze 120 de miliarde €, de la 75 de miliarde €. In plus, marketplace-urile care fac re-commerce se dezvolta de 20 de ori mai rapid decat piata totala de retail, informeaza ecommercenews.eu, citand un studiu marca Cross-Border Commerce Europe. In 2025, nisa second-hand online va reprezenta 14% din piata vanzarilor cu amanuntul (fata de 10%, in 2021).

Economia circulara – care presupune ca produsele vechi sa nu ajunga la groapa de gunoi, ci sa fie reparate, reciclate si vandute din nou, altor clienti (pentru a fi refolosite) – este unul dintre pilonii sustenabilitatii. In ultima vreme, re-commerce-ulre scrie regulile comertului cu amanuntul: pandemia COVID-19 a impulsionat retail-ul second-hand de lux, branduri mari (ca Nike si Lululemon) au introdus astfel de programe. Chiar si la noi in tara, start-up-ul Flip s-a dezvoltat sufficient de mult cat sa se extinda si in Bulgaria. De la imbracaminte second-hand, pana la produse pentru copii si ceasuri, acum poti cumpara de pe Internet tot felul de produse second-hand.

Ce a mai descoperit studiul:

  • 93% dintre consumatori spun ca inflatia este principalul motiv pentru care cumpara si vand produse pre-owned.
  • principalul marketplace de tip re-commerce ramane eBay
  • aproape jumatate dintre toate vanzarile online de masini sunt vanzari second-hand
  • produsele electronice au un market share de 11% din piata re-commerce totala
  • piata second-hand de Fashion era evaluata 20 miliarde €, in 2021 (14,5% din total), suma care va atinge un total de 37 miliarde €, in 2025 (adica 21%)

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentarii ( 7 )

  1. […] este din ce in ce mai popular in Europa (nu doar in SUA), iar Vinted a ajuns rapid sa detina 12,3% din piata e-commerce europeana. Si sa se […]

  2. […] recommerce din Europa este in plina dezvoltare, asa cum am scris deja: pana in 2025, va valora 120 miliarde €, conform estimarilor specialistilor! In 2022-2023, era estimata la o valoare de 94 de milioane € […]

  3. […] platforme ca Instant.ro sau Flip.ro. Nu este de mirare ca analistii estimeaza o valoare de 120 de miliarde € a pietei second-hand online europene, pana in 2025 (+60% fata de 2021), in timp ce valoarea […]

  4. […] informeaza ecommercenews.eu. In urmatorii 3 ani, acest procent va creste la 14% (adica pana la 120 de miliarde €, o crestere de 27%), conform estimarilor Cross-Border Commerce Europe, aceasta piata dezvoltandu-se […]

  5. […] Europa– vanzarile online de produse folosite vor creste cu 60% fata de 2021, ajungand sa valoreze 120 de miliarde €! Iar piata globala pentru produse second-hand se va dubla, pana in 2027, ajungand sa valoreze 350 […]

  6. […] studiu marca Cross-Border Commerce Europe anunta, ca in 2025, nisa second-hand online va reprezenta 14% din piata vanzarilor cu amanuntul (fata de 10%, in 2021), in Europa. Iar vanzarile online de produse folosite vor creste cu 60%, […]

  7. […] online de tip re-commerce vor creste cu 60%, in Europa, pana in 2025, adica vor ajunge sa valoreze 120 de miliarde €! Si vine dupa ce, anul trecut, tipuri similare de produse au fost incluse in oferta Net-a-Porter, […]

Leave a reply