Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Cum poti folosi platforma WhatsApp pentru e-commerce?

Cu peste 2 miliarde de utilizatori lunari, in iunie 2022, WhatsApp este o platforma folosita in cea mai mare parte pentru conversatii personale. Dar tot mai multe companii e-commerce incep sa vada beneficiile utilizarii acestei aplicatii, citim pe practicalecommerce.com. Acestea includ accesul usor la publicul tinta, faptul ca dialogul nu e limitat de un numar de caractere (ca in cazul marketingului prin SMS), optiunea de a crea un profil de business si aceea de a gasi usor o afacere cautand-o dupa numele si numarul de telefon.

Magazinele online care vor sa integreze WhatsApp in lista instrumentelor folosite trebuie sa isi creeze un cont de WhatsApp Business (care separa mesajele personale de cele de business). Profilul de business trebuie sa includa orarul de functionare, link-uri utile, detalii de contact, un catalog de produse/servicii, mesaje automate de intampinare si raspunsuri la FAQ.

Cum poti folosi platforma WhatsApp pentru a-ti ajuta afacerea e-commerce:

  • relatii cu clientii – WhatsApp ofera clientilor posibilitatea de a obtine rapid raspunsuri la intrebarile pe care le au apropos de produse, servicii, livrare, etc.; spre deosebire de majoritatea platformelor web de chat, nu trebuie sa ai un browser deschis, pentru a primi notificarile legate de mesajele noi; comercantii isi pot seta mesaje automate, pentru a transmite consumatorilor in cat timp vor primi un raspuns
  • mesaje de marketing – orice echipa de marketing poate trimite mesaje la un numar maxim de 256 de contacte odata, deci sistemul e perfect in cazul in care vrei sa promovezi o perioada de reduceri sau sa trimiti un cod de reduceri doar unui segment dintre clientii tai; daca ai liste mai mari de clienti, le poti trimite via WhatsApp API; ca idee, mesajele de WhatsApp trebuie folosite la fel ca SMS-uri, adica rar
  • shopping – functionalitatea de shopping cart permite utilizatorilor sa selecteze produsele dorite din catalogul din aplicatie al unei afaceri si sa comande online cu un singur mesaj; in august 2022, Meta a anuntat o integrare cu JioMart (companie e-commerce cu sediul in India), care va permite consumatorilor sa cumpere produse alimentare fara a parasi aplicatia

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentariu ( 1 )

  1. […] Clientii brazilieni pot plati direct in app produse/servicii cumparate online, folosind un card Mastercard sau Visa (de credit, debit sau preplatit). In lunile urmatoare, acessul la astfel de plati va fi extins, pentru a include un numar din ce in ce mai mare de business-uri. Platforma WhatsApp este un instrument care poate fi inclus cu succes in arsenalul de marketing al oricarei afaceri e-commerce, asa cum scriam recent. […]

Leave a reply