Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

SUA: 76% dintre consumatori vor retururi flexibile, de Sarbatori (sondaj)

Peste 3 din 4 (76%) consumatori americani verifica politicile de retur ale retailerilor online inainte de a cumpara ceva ce va fi dat cadou, conform unui sondaj marca Phelps United, citat de chainstoreage.com. Asta inseamna ca magaznele e-commerce care vor vanzari mari, inainte de Sarbatori, trebuie sa fie extrem de atente la politica de retur proprie. Sondajul de opinie a fost efectuat pe un esantion de 600 de consumatori din SUA, din gospodarii cu venituri anuale mai mari de 50.000 $, care au spus ca se asteapta sa primeasca, de Sarbatori, cadouri de pe Amazon sau alte site-uri e-commerce.

Ce a mai descoperit studiul:

  • majoritatea respodentilor ar cumpara mai des, pe viitor, de la un retailer online, daca acesta le-ar oferi retur gratuit (82%), o fereastra flexibila de retur, de 30 de zile/mai mult (58%) si daca ar avea o politica de retur care nu are niciunfel de obstacole (52%)
  • peste jumatate dintre consumatorii chestionati (52%) se asteapta sa dea inapoi cel putin un cadou cumaprat online si primit de Craciun, in 2022; 47% dintre ei se astepta sa returneze cel putin 3 cadouri, 19% – cel putin 5 cadouri, iar 6% – peste 10 cadouri
  • 69% dintre respondenti planuiesc sa faca retur la cadourile primite care nu le plac in prima saptamana de dupa Craciun, 24% vor astepta doua saptamani, iar 15% nu vor astepta decat 24 de ore si vor returna ce nu le place pe 26 decembrie
  • 6 din 10 respondenti se asteapta ca returul cadourilor sa dureze mai putin de o ora, 40% cred ca va dura 2 ore/mai mult, iar 11% cred ca vor pierde peste 4 ore ocupandu-se de asta
  • aproape doua treimi (65%) ar prefera sa faca retur la un magazin fizic, iar 35% ar vrea sa poata face asta prin posta
  • categoriile de produse returnate cel mai des sunt imbracamintea (71%), incaltamintea (53%), echipamentul sportiv (26%), cosmeticele (20%), electrocasnicele pentru bucatarie (20%), produsele din sticla (19%), lumanarile (18%) si dulciurile/ciocolata (16%)
  • motivele pentru retururi sunt marimea sau stilul nepotrivite (62%), faptul ca persoana in cauza are deja acel obiect (40%), faptul ca ar vrea in schimb alt produs care sa ii placa mai mult (28%), faptul ca nu ii place cadoul deloc (20%) si dorinta de a returna produsul si a primi bani in schimb (13%)

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply