SUA: 76% dintre consumatori vor retururi flexibile, de Sarbatori (sondaj)
Peste 3 din 4 (76%) consumatori americani verifica politicile de retur ale retailerilor online inainte de a cumpara ceva ce va fi dat cadou, conform unui sondaj marca Phelps United, citat de chainstoreage.com. Asta inseamna ca magaznele e-commerce care vor vanzari mari, inainte de Sarbatori, trebuie sa fie extrem de atente la politica de retur proprie. Sondajul de opinie a fost efectuat pe un esantion de 600 de consumatori din SUA, din gospodarii cu venituri anuale mai mari de 50.000 $, care au spus ca se asteapta sa primeasca, de Sarbatori, cadouri de pe Amazon sau alte site-uri e-commerce.
Ce a mai descoperit studiul:
- majoritatea respodentilor ar cumpara mai des, pe viitor, de la un retailer online, daca acesta le-ar oferi retur gratuit (82%), o fereastra flexibila de retur, de 30 de zile/mai mult (58%) si daca ar avea o politica de retur care nu are niciunfel de obstacole (52%)
- peste jumatate dintre consumatorii chestionati (52%) se asteapta sa dea inapoi cel putin un cadou cumaprat online si primit de Craciun, in 2022; 47% dintre ei se astepta sa returneze cel putin 3 cadouri, 19% – cel putin 5 cadouri, iar 6% – peste 10 cadouri
- 69% dintre respondenti planuiesc sa faca retur la cadourile primite care nu le plac in prima saptamana de dupa Craciun, 24% vor astepta doua saptamani, iar 15% nu vor astepta decat 24 de ore si vor returna ce nu le place pe 26 decembrie
- 6 din 10 respondenti se asteapta ca returul cadourilor sa dureze mai putin de o ora, 40% cred ca va dura 2 ore/mai mult, iar 11% cred ca vor pierde peste 4 ore ocupandu-se de asta
- aproape doua treimi (65%) ar prefera sa faca retur la un magazin fizic, iar 35% ar vrea sa poata face asta prin posta
- categoriile de produse returnate cel mai des sunt imbracamintea (71%), incaltamintea (53%), echipamentul sportiv (26%), cosmeticele (20%), electrocasnicele pentru bucatarie (20%), produsele din sticla (19%), lumanarile (18%) si dulciurile/ciocolata (16%)
- motivele pentru retururi sunt marimea sau stilul nepotrivite (62%), faptul ca persoana in cauza are deja acel obiect (40%), faptul ca ar vrea in schimb alt produs care sa ii placa mai mult (28%), faptul ca nu ii place cadoul deloc (20%) si dorinta de a returna produsul si a primi bani in schimb (13%)
Leave a reply