Retailerul Yoox.com vinde, mai nou, produse de Fashion second-hand
Retailerul de Fashion high-end Yoox.com a adaugat o categorie second-hand pe marketplace, citim pe ecommercenews.eu. Noua categorie este disponibila in aproape 30 de tari europene (inclusiv Romania). Si include aproape 2.000 de produse de lux care au fost purtate deja
„Stim ca sustenabilitatea este un element din ce in ce mai decisiv, care influenteaza comportamentul de cumparare al clientilor nostri, care sunt preocuati de cum afecteaza mediul inconjurator, prin achizitiile lor. Yoox pre-owned le ofera clientilor posibilitatea de a cumpara piese in editie limitata si vintage create de designerii lor preferati si le permite sa dea o noua viata produselor second-hand”, a transmis presei Valentina Visconti Prasca (Managing Director, Yoox).
Retailerul de Fashion si-a unit recent fortele cu competitorul Farfetch, dupa ani buni in care s-au batut pe aceeasi nisa. Yoox.com a introdus platforma de tip marketplace-ul in anul 2022 si aceasta totalizeaza in jur de 300 de vanzatori, care vand cam 12% din totalul de produse. In a doua parte a acestui an, marketplace-ul italian aparut in 2015 (care apartine de Yoox Net-a-Porter) se va lansa si in SUA si Orientul Mijlociu.
Miscarea dovedeste ca produsele second-hand sunt din ce in ce mai populare: asa cum scriam la finalul anului 2022, iar vanzarile online de tip re-commerce vor creste cu 60%, in Europa, pana in 2025, adica vor ajunge sa valoreze 120 de miliarde €! Si vine dupa ce, anul trecut, tipuri similare de produse au fost incluse in oferta Net-a-Porter, Mr Porter si The Outnet – companii care apartin tot de Grupul YNAP.
Comentariu ( 1 )
[…] nu e noua: si alti retaileri de Fashion (ca Zalando, Yoox.com, Lululemon si Nike) au initiative similare, in contextul in care produsele secondu-hand sunt la […]