Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Helpsy.com vinde online imbracaminte second-hand, fara drept de retur

Piata online de produse second-hand creste: site-ul e-commerce ThredUp.com a strans 168 de milioane $ in 2021, in ultima runda de listare la bursa si a popularizat modelul retail-as-a-service (RaaS) prin intermediul partneriatelor cu aproximativ 28 de branduri (ca Adidas, Gap si Target).

Piata second-hand a crescut cu 58% YoY, in 2021, conform unui raport ThredUp si GlobalData, citat de retailbrew.com. Iar compania Helpsy – lansata in 2017, ca angro B2B, care vindea imbracaminte magazinelor second-hand – vrea si ea o felie din piata, odata cu lansarea magazinului online Helpsy.com. Site-ul si aplicatia mobila aferenta vand imbracaminte si incaltaminte pentru femei si barbati, listeaza momentan 50.000 de produse si va adauga in jur de 10.000 de produse zilnic.

Helpsy colecteaza produsele printr-o retea proprie (Helpsy Collect) de peste 1.300 de containere de donatii, organizarea de 200 de evenimente anuale de colectare de produse second-hand si contracte cu 26 de municipalitati. Anul trecut, compania a salvat peste 13 milioane kg de produse din gropile de gunoi. Cea mai impresionanta politica interna a site-ului e-commerce nou-lansat este absenta posibilitatii de retur: pentru a proteja mediul, Helpsy.com nu accepta retururi decat daca au trimis produsul gresit sau un produs cu un defect care nu apare in descriere.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentariu ( 1 )

  1. […] in cunostinta de cauza; retailerii mari de Fashion folosesc AI-ul, introduc taxe de retur sau interzic complet returul (in cazul produselor […]

Leave a reply