Helpsy.com vinde online imbracaminte second-hand, fara drept de retur
Piata online de produse second-hand creste: site-ul e-commerce ThredUp.com a strans 168 de milioane $ in 2021, in ultima runda de listare la bursa si a popularizat modelul retail-as-a-service (RaaS) prin intermediul partneriatelor cu aproximativ 28 de branduri (ca Adidas, Gap si Target).
Piata second-hand a crescut cu 58% YoY, in 2021, conform unui raport ThredUp si GlobalData, citat de retailbrew.com. Iar compania Helpsy – lansata in 2017, ca angro B2B, care vindea imbracaminte magazinelor second-hand – vrea si ea o felie din piata, odata cu lansarea magazinului online Helpsy.com. Site-ul si aplicatia mobila aferenta vand imbracaminte si incaltaminte pentru femei si barbati, listeaza momentan 50.000 de produse si va adauga in jur de 10.000 de produse zilnic.
Helpsy colecteaza produsele printr-o retea proprie (Helpsy Collect) de peste 1.300 de containere de donatii, organizarea de 200 de evenimente anuale de colectare de produse second-hand si contracte cu 26 de municipalitati. Anul trecut, compania a salvat peste 13 milioane kg de produse din gropile de gunoi. Cea mai impresionanta politica interna a site-ului e-commerce nou-lansat este absenta posibilitatii de retur: pentru a proteja mediul, Helpsy.com nu accepta retururi decat daca au trimis produsul gresit sau un produs cu un defect care nu apare in descriere.
Comentariu ( 1 )
[…] in cunostinta de cauza; retailerii mari de Fashion folosesc AI-ul, introduc taxe de retur sau interzic complet returul (in cazul produselor […]