Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Piata online de produse second-hand creste, via Lululemon si Nike

Piata online de produse second-hand si ideea de sustenabilitate devin tot mai atractive, citim pe retaildive.com. Nike a lansat recent programul Nike Refurbished, care accepta returnarea produselor de incaltaminte marca proprie usor purtate sau imperfecte. Acestea pot fi aduse de clienti in 5 magazinele fizice din SUA, in prima faza; ulterior, sunt curatate si vandute cu reducere, in magazinele Nike de tip outlet, Nike Unite si Nike Community. Iar acum Lululemon are planuri similare pentru imbracamintea sportiva.

Sursa amintita scrie ca retailerul canadian Lululemon va lansa, in mai, un program-pilot de tip recommerce („Lululemon Like New”), in California si Texas. Consumatorii pot aduce, in magazinele fizice, produsele brandului care sunt ca noi si vor primi, la schimb, un card cadou, pe care il pot folosi pe site. Imbracamintea va fi curatata si vanduta online, iar cea care nu se califica va fi reciclata, prin intermediul companiei Debrand. Pana in iunie, produsele vor ajunge pe rafurile virtuale din cele doua state. Lululemon transmite ca achizita de imbracamintea sportiva prin intermediul acestui program poate economisi pana la 50% din amprenta de carbon a unui produs si 310 g de deseuri.

Initiativa va fi lansata odata cu editia limitata de produse Earth Dye, care are la baza vopsea prietenoasa cu mediul inconjurator, obtinuta din resturi de portocale, sfecta rosie si palmier pitic. „Lululemon munceste activ pentru a crea un viitor mai sanatos si suntem dedicati indeplinirii scopurilor detailiate in Impact Agenda, inclusiv ideii ca, pana in 2030, 100% dintre produsele noastre sa fie create din materiale sustenabile si prin solutii end-of-use”, a transmis presei Calvin McDonald (CEO Lululemon).

Leave a reply