Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Retailerii mari de Fashion folosesc AI-ul, pentru a reduce retururile online

Compania MySizeID a incheiat contracte cu peste 100 de retaileri de Fashion, pe care ii ajuta sa reduca numarul de retururi ale cumparaturilor online, informeaza foxbusiness.com. Din 2014 incoace, MySizeID a dezvoltat un algoritm care a invatat obiceiurile si masuratorile consumatorilor, astfel incat acum poate ajuta magazinele e-commerce de moda sa economiseasca bani, reducand 30-50% din retururi. MySizeID colaboreaza cu branduri ca Levi’s, Canali si Desigual.

Returul comenzilor online de imbracaminte este o problema majora pentru retailerii digitali, pana la 50% dintre aceste produse fiiind returnate. CEO-ul MySizeID (Ronen Luzon) crede ca AI-ul este cheia acestei probleme, care afecteaza aceasta nisa de ani buni incoace. MySizeID informeaza consumatorul ce marime i s-ar potrivi mai bine, in cazul produsului ales, in functie de forma si greutatea sa. Daca ai ales un M, dar AI-ul vede ca L ti-ar veni mai bine, iti recomanda L-ul; daca insisti si comanzi tot M, iar apoi dai retur, sistemul intelege ca ai comandat marimea gresita si, pe viitor, iti va recomanda tot L-ul. Daca preferi sa porti haine mai largi sau cu o marime mai mare (oversized), atunci algoritmul retine informatia si – data viitoare – iti va recomanda ce trebuie.

Asa cum am scris deja, inteligenta artificiala (AI) poate fi folosita de retailerii care vand imbracaminte si incaltaminte online pentru a oferi sfaturi vestimentare personalizate. Walmart automatizeaza task-urile din birouri si imbunatateste experienta clientelara, via AI. Iar Amazon testeaza descrierile de produse si review-urile scrise de AI si foloseste inteligenta artificiala in depozite, pentru a identifica produsele deteriorate, inainte de livrare.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentarii ( 2 )

  1. […] pentru a determina clientii sa cumpere in cunostinta de cauza; retailerii mari de Fashion folosesc AI-ul, introduc taxe de retur sau interzic complet returul (in cazul produselor […]

  2. […] AI si machine learning – aparitia AI-ului generativ este un moment-cheie in evolutia tehnologica, care (pe baza machine learning) poate ajuta retailerii si brandurile sa inteleaga si sa analizeze mai bine comportamentul clientilor; chatboti sau asistentii virtuali pot interactiona cu acestia si le pot oferi sugestii de produs, crescand engagement-ul si retentia clientelara; afacerile care vor avea succes vor fi practice, apropo de AI (care poate fi folosit, de exemplu, pentru a reduce retururile online, pe nisa de Fashion) […]

Leave a reply