Amazon testeaza descrierile de produse si review-urile scrise de AI
Amazon foloseste inteligenta artificiala (AI) pentru a ajuta consumatorii sa inteleaga mai rapid ce parere au avut clientii despre un anumit produs, fara a mai citi toate review-urile lasate de acestia. Internetretailing.net noteaza ca gigantul online permite anumitor consumatori americani sa acceseze aceste compilatii de recenzii scrise de AI-ul generativ, pentru anumite produse.
In functie de feedback-ul primit de clienti, Amazon va extinde noul instrument la mai multe categorii de produse si li va pune la dispozitia mai multor consumatori. In plus, searchenginejournal.com transmite ca platforma e-commerce americana testeaza un instrument AI care genereaza titluri si descrieri pentru produse, ajutand vanzatorii sa le creeze si le optimizeze mai usor. Sellerii trebuie sa introduca doar cuvintele-cheie care le descriu produsul.
Odata redactate de AI, textele sunt verificate manual de un om. Sistemul este testat momentan pe un numar limitat de vanzatori online. Platformele e-commerce BigCommerce, Shopify si Wix au anuntat si ele caracteristici AI asemanatoare.
Comentarii ( 3 )
[…] le sugera cadouri perfecte prin intermediul unui chatbot – ca Williams-Sonoma sau pentru a crea descrieri de produse si pentru a depista produsele deteriorate, in depozite, inainte de livrare – ca […]
[…] potrivi mai bine (perfect de integrat in magazinele care vand imbracaminte online), Amazon testeaza descrierile de produse si review-urile scrise de AI si il foloseste in depozite, pentru a depista produsele deteriorate, […]
[…] ne ofere doar cateva cuvinte care le descriu produsul si am folosit AI-ul generativ pentru a crea titluri, descrieri si alte detalii convingatoare despre produse. Dupa aceea, le-am oferit posibilitatea de a incarca doar o imagine a produsului lor si de a folosi […]