Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Peisajul e-commerce din Bosnia si Hertegovina este dominat de mobile (sondaj)

Asociatia eCommerce din Bosnia si Hertegovina a facut publice rezultatele celui de-al doilea sondaj propriu legat de tendintele care modeleaza peisajul digital din aceasta tara, aflam de pe ecommerce-europe.eu. Printre informatiile scoase la iveala se numara si orientarea notabila a bosniacilor catre tranzactiile pe mobil si o incredere din ce in ce mai mare a consumatorilor in shopping-ul online.

„Cercetarea noastra, care este rezultatul unor luni intense de munca si daruire, ofera o baza cruciala pentru planificarea strategica si promovarea peisajului comertului electronic, in Bosnia si Hertegovina”, a explicat Belma Agic (Director Executiv al of the Asociatia eCommerce). Sondajul a fost efectuat pe un esantion de peste 1.700 de consumatori si in jur de 1.000 de magazine digitale.

Cele mai interesante descoperiri din sondajul amintit:

  • cel mai des, bosniacii cumpara pe Internet imbracaminte si incaltaminte, electronice, cosmetice si carti
  • recomandarile prietenilor si review-urile clientelare pozitive influenteaza semnificativ decizia de cumparare, in timp ce influencerii social media au un impact modest, prin comparatie
  • achizitiile pe dispozitive mobile reprezinta 83,4% din totalul cumparaturilor online facute de localnici, deci importanta website-urilor optimizate si a aplicatiilor de brand este vitala
  • increderea consumatorilor in shopping-ul pe Internet este in crestere – aproape 60% dintre participanti au facut 2-5 achizitii digitale, in ultimele 3 luni; in plus, segmental utilizatorilor intensivi (peste 10 cumparaturi online) reprezinta 7,4% din totalul respondentilor, deci baza de cumparatori e-commerce frecventi creste, in Bosnia si Hertegovina
  • preferinta pentru achizitiile online domestice ramane puternica, mai noteaza sondajul (43,4%), dar 20,5% dintre cumparaturile digitale au loc pe platforme internationale, deci retailerii globali au oportunitati de crestere, aici
  • metodele de plata preferata – 32,8% dintre cumparatorii e-commerce aleg plata cu un card

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply