TikTok Shop va fi live in Mexic si Europa continentala, vara aceasta
TikTok isi va introduce in curand activitatile e-commerce in Europa de Vest si Mexic, citim pe scmp.com. Compania a inceput sa invite comerciantii la un test beta, in Germania, Franta, Italia si Spania. Ulterior, vor urma lansari in alte tari europene, au explicat trei surse apropriate. Platforma social media globala va lansa apoi oficial TikTok Shop in pietele amintite mai sus.
Miscarea va mari semnificativ prezenta mondiala a TikTok Shop, caracteristica in-app care permite utilizatorilor sa cumpere produse direct de pe platforma, ajungand la un total de 13 piete. Inaintea lansarii din Mexic, TikTok Shop a impus criterii stricte pentru comercianti: cei eligibili trebuie sa fie entitati inregistrate pe plan local si initial nu vor putea vinde anumite tipuri de produse (mancare sau bijuterii).
TikTok este subsidiara internationala a companiei chineze ByteDance si a lansat TikTok Shop in in Marea Britanie si Indonezia in 2021, apoi in anumite zone din Asia (la inceputul lui 2022); ulterior, s-a lansat si in SUA (in septembrie 2023). Acum aproape un an scriam ca TikTok Shop nu se lanseaza inca in Europa continentala (dupa ce impactul britanic nu a fost cel estimat), dar acum situatia s-a schimbat. Anul trecut, TikTok Shop vanduse produse in valoare de 20 de miliarde $, majoritatea dintre ele in Asia de SE.
Iar in State situatia sta bine: la finalul anului trecut, 500.000 de comercianti vindeau clientilor americani in aplicatie, de doua ori mai mult ca septembrie. La nivel mondial, TikTok totaliza 15 milioane de selleri in decembrie, dupa un plus de 6 milioane adaugati in S2 2023.
Comentarii ( 2 )
[…] aceasta primavara, TikTok anunta ca isi va introduce in curand activitatile e-commerce in Europa de Vest si Mexic, invitand comerciantii la un test beta, in Germania, Franta, Italia si Spania. Dar avansul a fost […]
Era si cazul sa il monetizeze dupa ce a fost adoptat de un segment de populatie asa de mare…