Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

De ce Alibaba si JD.com nu au facut publice cifrele despre Singles’ Day 2022

Climatul economic incert din China si reglementarile guvernamentale legate de lockdown-uri si livestreaming au afectat clar vanzarile, de Singles’ Day 2022. Anticipata perioada de reduceri online din Asia a fost asteptata cu entuziasm de expertii in e-commerce. Dar, pentru prima data in 14 ani, nici JD.com si nici Alibaba nu au facut publice cifrele concrete legate de Singles’ Day, citim pe retailbrew.com!

Alibaba a transmis presei doar ca valoarea bruta a vanzarilor a fost „similara celei de anul trecut, in ciuda provocarilor la nivel macro si a impactului COVID-19”. Asta in contextul in care compania chineza se lauda de ani buni cu faptul ca in fiecare an Singles’ Day bate un record si depaseste incasarile din editia anterioara. Prin comparatie, anul trecut, de Singles’ Day (1-11 noiembrie), Alibaba si JD.com aveau vanzari-record, de 139,14 miliarde $! Ce-i drept, cresterea YoY era de doar 8%, in cazul Alibaba (84,54 miliarde $), in timp ce rivalul e-commerce crestea cu 28% (54,6 miliarde $).

In 2020, Alibaba a organizat – pentru prima data – Singles’ Day timp de mai multe zile (1-3 si 11 noiembrie) si a totalizat vanzari in valoare de 74,1 miliarde $, cifra aproape dubla fata de cea din 2019 (38,4 miliarde $). Acum 2 ani, volumul de produse vandute de Alibaba a depasit, combinat, tot ce s-a cumparat in SUA de Black Friday si Cyber Monday, dar si Amazon Prime Day 2020 (care a insumat 9,9 miliarde $, la nivel global).

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentarii ( 3 )

  1. […] Alibaba, si JD.com au transmis doar ca au avut vanzari mai mari ca in 2022. 2023 este al doilea an consecutiv in care gigantii comertului online asiatic nu se mai lauda cu recordurile batute – ceva […]

  2. […] Credit Suisse). In 2021, Alibaba a vandut de Singles’ Day produse in valoare de 84,54 miliarde $. Anul trecut, nu a facut publice cifrele de vanzari, pentru prima data in 14 […]

  3. […] Motivatia oferita de companie este scaderea comenzilor online, odata cu intrarea in vigoare a noilor taxe legate de TVA, din Uniunea Europeana. Per total, Alibaba Group a raportat pierderi de 2,8 miliarde €. In plus, gigantul e-commerce are probleme si in China natala, unde vanzarile cu amanuntul nu au crescut prea mult, competitia este acerba si reglementarile guvernamentale din sectorul tehnologic au constituit obstacole serioase in calea unei cresteri masive. Astfel devine si mai clar de ce Alibaba nu a facut publice cifrele legate de Singles’ Day 2022. […]

Leave a reply