Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Europenii fac shopping online in valoare de 342 €/luna, in medie (sondaj)

Majoritatea europenilor (65%) cumpara ceva de pe Internet saptamanal sau mai des, cheltuind – in medie – 342 € lunar. Asta a descoperit un sondaj de opinie realizat de PayPal („PayPal e-Commerce Index 2022”) si citat de ecommercenews.eu. Sondajul de opinie a fost realizat pe un esantion de 15.221 de consumatori (de 18-75 de ani) si 4.604 de retaileri B2C, din 12 tari: Marea Britanie, Irlanda, Spania, Franta, Germania, Italia, Belgia, Suedia, Tarile de Jos, Grecia, Polonia si Israel.

Ce a mai descoperit raportul:

  • europenii s-au obisnuit sa faca des cumparaturi digitale – in medie, un european cumpara ceva dintr-un magazin e-commerce de 3,7 ori/saptamana; olandezii fac shopping digital cel mai frecvent (aproape 80% fac peste 4 achizitii saptamanale), urmati de greci (cu 76% si 4,8 achizitii)
  • sumele cele mai mari cheltuite online, fata de media europeana de 342 €/luna, se inregistreaza in Suedia (486 €/luna) si Marea Britanie (420 €/luna)
  • 60% dintre banii cheltuiti pe site-urile e-commerce se duc pe imbracaminte si accesorii, 54% merg pe plata facturilor, iar mancarea si bautura comandate online ocupa locul 3 (42%); clasamentul se incheie cu alimente cumparate online (38%) si produse de infrumusetare si sanatate (36%); dintre cele 12 tari analizate, Marea Britanie conduce topul celor mai multe achizitii digitale de mancare si alimente iar Polonia – pe cel de cosmetice
  • 1 din 3 achizitii digitale este facuta transfrontalier (motivatiile fiind preturile mai bune si faptul ca respectivul produs nu se gaseste in tara natala), iar cei mai pasionati de acest tip de cumparaturi sunt irlandezii (44%), germanii si israelienii (ambele 38%); la polul opus, in Franta, doar 1 din 5 achizitii online este transfrontaliera

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply