China: Singles’ Day are loc timp de 4 zile, in loc de 1
In contextul pandemiei COVID-19, chinezii de la Alibaba Group au decis sa-si extinda reducerile de Singles’ Day (care au loc pe 11 noiembrie, in fiecare an, din 2009 incoace), impartindu-le in doua perioade diferite, citim pe fortune.com. Astfel, in afara zilei traditionale, de 11.11 (care a fost aleasa pentru a sarbatori persoanele singure, ca un manifest impotriva Zilei Indragostitilor), Alibaba a avut reduceri si in perioada 1-3 noiembrie.
Cel mai mare jucator e-commerce din China si-a dublat ofertele pentru a da vanzatorilor afectati de noul coronavirus o mana de ajutor: „Anul acesta, festivalul se extinde de la «unul singur» la «dublu», permitand comerciantilor sa-si dubleze promovarea produselor proprii in intreaga tara nu doar o data, ci de doua ori”, a transmis presei Jiang Fan (Presedinte Taobao si Tmall). Extinderea festivalului de reduceri a avut succes: Alibaba a transmis ca, in primele 111 minute ale zilei de 1 noiembrie, cumparatorii au cheltuit deja 1,49 de milioane $ pe cumparaturi virtuale, iar prima livrare s-a facut fix la ora 00:11! Comparativ, anul trecut, in primul minut de Singles’ Day, s-au vandut produse in valoare de 1 miliard $.
Singles’ Day este cea mai importanta zi de shopping online nu doar din tara asiatica, ci din intreaga lume: Alibaba a vandut anul trecut marfuri a caror valoare bruta a fost de 38,4 miliarde $; comparativ, Amazon Prime Day a vandut produse a caror valoare estimata a fost de doar 6 miliarde $, in 2019 (si 10 miliarde $, anul acesta).
Comentariu ( 1 )
[…] cum am scris deja, Alibaba a organizat anul acesta Singles’ Day timp de 4 zile (in perioada 1-3 noiembrie si pe data traditionala, 11 noiembrie), iar acum a tras linie si a […]