Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

China: Singles’ Day 2020 a depasit recordurile, cu vanzari de 74,1 miliarde $

Asa cum am scris deja, Alibaba a organizat anul acesta Singles’ Day timp de 4 zile (in perioada 1-3 noiembrie si pe data traditionala, 11 noiembrie), iar acum a tras linie si a adunat: in total, de Singles’ Day 2020 s-a vandut un volum brut de marfuri in valoare de 74,1 miliarde $. Cifra este aproape dubla fata de cea de anul trecut – 38,4 miliarde $, citim pe chainstoreage.com.

Anul 2020 a fost primul in care gigantul online asiatic a extins Singles’ Day (lansata in 2009) de la un eveniment de 24 de ore, la unul in doua faze, pe fondul pandemiei COVID-19. In afara celor 4 zile, au existat reduceri si in perioada 4-10 noiembrie – deci consumatorii au avut, practic, parte de 11 zile intense de discount-uri. Apoi, pe 11 noiembrie, acestia au avut la dispozitie peste 16 milioane de produse promotionale, cu participarea a 200 de brand-uri de lux (de doua ori mai multe decat in 2019); in plus, cea mai mare cifra de comenzi inregistrate pe secunda a fost de 583.000! Volumul de produse vandute a depasit, combinat, zilele de reduceri americane de anul acesta Black Friay si Cyber Monday, dar si Amazon Prime Day (care ar fi insumat 9,9 miliarde $, la nivel global, conform estimarilor eMarketer).

„In ultimii 12 ani, inovatia a fost centrala zilei de 11.11 si, pe traseu, aceasta a devenit un festival global al consumatorilor. 11.11 e definita de consumatorii, comerciantii si partenerii nostri din intregul ecosistem. Vom continua sa ne concentram de dezvoltarea infrastructurii noastre digitale, pentru a ajuta comerciantii de toate marimile sa gaseasca o cale spre succes, in ceconomia digitala”, a transmis presei Jiang Fan (Presedintele Taobao si Tmall).

Leave a reply