Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Amazon Prime Day 2020: cifre si recorduri

In fiecare an in care Amazon a organizat Prime Day, retailerul online s-a laudat cu cifre record, mai mari ca niciodata. Dar anul acesta, Amazon a ales sa puna accentul nu pe vanzarile enorme (cele mai mari de la prima editie, din 2015, incoace), ci pe faptul ca afacerile mici si mijlocii care vand pe acest marketplace au avut vanzari de peste 3,5 miliarde $, la nivel mondial, citim pe edition.cnn.com.

Gigantul online cu sediul la Seattle a transmis presei ca Prime Day 2020 (13-14 octombrie) au insemnat vanzari record pentru comerciantii mici si mijlocii terti, cu aproape 60% mai mult fata de 2019. Aceasta crestere este mai mare decat cea inregistrata de Amazon cu propriile produse. Copania declarase deja ca evenimentul de reduceri din acest an dedicat abonatilor Prime a fost creat avand in minte IMM-urile, care au avut parte si de promovare gratuita din partea Amazon, in cele doua saptamani de dinaintea Prime Day. Cele 14 zile suplimentare de promotii au adus in buzunarele micilor afaceristi online peste 900 de milioane $.

Ideea de a pune accentul pe afacerile mici pe care le sustine vine pe fondul acuzatiilor aparute impotriva companiei: in SUA, Amazon este vazut de legislativ drept un gigant online cu un comportament anticompetitiv vizavi de vanzatorii terti, care copiaza produsele acestora si le lanseaza apoi sub brand-ul propriu si falimenteaza, in timp, IMM-urile respective.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentarii ( 8 )

  1. […] imitand gigantul Amazon, care a atras IMM-urile in timpul pandemiei, informeaza retaildive.com. De Prime Day 2020, Amazon s-a mandrit cu faptul ca afacerile mici si mijlocii care vand pe marketplace au avut […]

  2. […] 2020, Prime Day a avut loc pe 13-14 octombrie si a insemnat vanzari de peste 3,5 miliarde $ pentru comerciantii mici si mijlocii de pe marketplace (cu aproape 60% mai mult YoY). Pana atunci, cele doua zile de reduceri masive […]

  3. […] evenimentul anual de reduceri masive marca Amazon a avut loc pe 13-14 octombrie si a insemnat vanzari de peste 3,5 miliarde $ pentru comerciantii mici si mijlocii de pe marketplace (cu aproape 60% mai mult YoY). Pana atunci, cele doua zile de reduceri masive […]

  4. […] Prime Day a fost amanata pentru toamna anului trecut, din cauza pandemiei COVID-19: a avut loc pe 13-14 octombrie. A fost prima data cand evenimentul e-commerce a avut loc atat de tarziu, in al patrulea trimestru […]

  5. […] 2020, Prime Day a avut loc pe 13-14 octombrie si a insemnat vanzari de peste 3,5 miliarde $ pentru comerciantii mici si mijlocii de pe marketplace (cu aproape 60% mai mult YoY). Pana atunci, cele doua zile de reduceri masive […]

  6. […] Amazon Prime Day 2020: cifre si recorduri – ECOMpedia […]

  7. […] depasit, combinat, zilele de reduceri americane de anul acesta Black Friay si Cyber Monday, dar si Amazon Prime Day (care ar fi insumat 9,9 miliarde $, la nivel global, conform estimarilor […]

  8. […] interesele micilor comercianti – asa cum a dovedit recent, cand s-a axat pe vanzarile mondiale de Prime Day 2020, de peste 3,5 miliarde $, ale IMM-urilor care vand pe marketplace. Afacerile mici si mijlocii sunt […]

Leave a reply