Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Alibaba preseaza comerciantii sa ofere preturi cat mai mici, de Singles’ Day 2023

De Singles’ Day 2023, gigantul e-commerce chinez Alibaba mizeaza pe preturi cat mai mici, pentru a atrage clientii si a-si recupera market share-ul. Si de aceea duce o campanie agresiva cu vanzatorii de pe platforma, pe care ii preseaza sa practice preturi cat mai mici, in acest an, anunta reuters.com, care citeaza trei surse din industrie.

In ciuda numelui, evenimentul nu are loc doar pe 11 noiembrie. Marketplace-ul asiatic a dat deja startul reducerilor, pe 31 octombrie, urmand sa le incheie pe 11.11. Si va oferi peste 80 de milioane de produse la cel mai mic pret din acest an, in cadrul Singles’ Day 2023. Tmall (marketplace pentru branduri cunoscute) si Taobao (platforma pentru retaileri mai mici) vor oferi, in plus, si o reducere de pret de 15% pentru anumite produse, pe langa cupoanele de discount oferite de obicei. In plus, Tmall va compara preturile produselor in timp real, cu cele de pe alte platforme e-commerce din China si va da tag celor cu cel mai mic pret.

Alibaba le-a transmis sellerilor ca, daca nu vor oferi cele mai mici preturi din an, in cadrul evenimentului, vor pierde sprijinul de care se bucura participantii la Singles’ Day 2023. Mai exact, vanzatorii care vor practica preturi egale sau mai mici pe alte platforme online vor fi eliminati complet din cadrul evenimentului! Este o strategie extrem de agresiva, la care Alibaba nu a mai apelat pana acum.

Compania e-commerce se confrunta cu rivalii Douyin si Pinduoduo, care au schimbat peisajul comertului digital chinez, in ultimii ani: acestia vand produse mai ieftine si au reduceri tot timpul anului, folosind live-streaming-ul pentru a convinge consumatorii sa devina clienti. Daca in 2019 Alibaba detinea aproape 70% din piata e-commerce chineza, acum procentul este de 40% (conform unui raport marca Credit Suisse). In 2021, Alibaba a vandut de Singles’ Day produse in valoare de 84,54 miliarde $. Anul trecut, nu a facut publice cifrele de vanzari, pentru prima data in 14 ani.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentariu ( 1 )

  1. […] cu recordurile batute – ceva nemaintalnit, in istoria de 14 ani a evenimentului. Asa cum scriam recent, anul acesta retailerii digitali s-au concentrate pe oferirea unor preturi cat mai mici, pentru a […]

Leave a reply