Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Alibaba si JD.com au avut vanzari record, de Singles’ Day 2021 (peste 139 miliarde $)

Gigantii e-commerce chinezi Alibaba Group si JD.com au avut vanzari totale de 139,14 miliarde $, de Singles’ Day 2021, ceea ce reprezinta un nou record, citim pe cnbc.com. Editia din acest an a Singles’ Day nu a mai avut loc intr-o singura zi, ci in perioada 1-11 noiembrie: pe platformele Alibaba au existat vanzari totale de 540,3 miliarde de yuani (echivalentul a 84,54 miliarde $), in timp ce pe JD.com s-au vandut produse in valoare de 349,1 miliarde de yuani (echivalentul a 54,6 miliarde $).

In ciuda sumei record amintite mai sus, cresterea YoY a fost una relativ mica, pe fondul eforturilor economice locale de a orienta consumatorii spre produse sustenabile si filatropie. De Singles’ Day 2021, Alibaba s-a laudat ca vrea sa construiasca un viitor sustenabil, iar JD.com a transmis ca a redus emisiile de carbon cu 26.000 de tone, comparativ cu editia de anul trecut. Alibaba a inregistrat o crestere de doar 8% fata de Singles’ Day 2020 (cand avea un volum brut de marfuri de 498,2 miliarde de yuani), in timp ce JD.com a crescut cu 28% YoY (fata de 2020, cand vindea produse in valoare de 271,5 miliarde yuani).

Chinezii s-au grabit sa cumpere produse de lux si pentru animalele de companie: in primele 2 secunde de la startul campaniei, JD.com a vandut iPhone-uri in valoare de 100 de milioane de yuani (echivalentul a 15,64 milioane $). Ambii giganti e-commerce asiatici au observat ca orasele mai mici au fost motorul cresterii, in acest an, 77% dintre achizitiile online de Singles’ Day avand loc aici (in cazul JD.com).

Comentarii ( 4 )

  1. […] unui raport marca Credit Suisse). In 2021, Alibaba a vandut de Singles’ Day produse in valoare de 84,54 miliarde $. Anul trecut, nu a facut publice cifrele de vanzari, pentru prima data in 14 […]

  2. […] incasarile din editia anterioara. Prin comparatie, anul trecut, de Singles’ Day (1-11 noiembrie), Alibaba si JD.com aveau vanzari-record, de 139,14 miliarde $! Ce-i drept, cresterea YoY era de doar 8%, in cazul Alibaba (84,54 miliarde $), in timp ce rivalul […]

  3. […] incasarile din editia anterioara. Prin comparatie, anul trecut, de Singles’ Day (1-11 noiembrie), Alibaba si JD.com aveau vanzari-record, de 139,14 miliarde $! Ce-i drept, cresterea YoY era de doar 8%, in cazul Alibaba (84,54 miliarde $), in timp ce rivalul […]

  4. […] asiatici peste 50% din vanzarile anuale, intr-o singura zi din noiembrie. Anul trecut, Alibaba si JD.com au avut vanzari record, de peste 139 miliarde $, in timpul celui mai mare eveniment de reduceri din […]

Leave a reply