Alibaba si JD.com au avut vanzari record, de Singles’ Day 2021 (peste 139 miliarde $)
Gigantii e-commerce chinezi Alibaba Group si JD.com au avut vanzari totale de 139,14 miliarde $, de Singles’ Day 2021, ceea ce reprezinta un nou record, citim pe cnbc.com. Editia din acest an a Singles’ Day nu a mai avut loc intr-o singura zi, ci in perioada 1-11 noiembrie: pe platformele Alibaba au existat vanzari totale de 540,3 miliarde de yuani (echivalentul a 84,54 miliarde $), in timp ce pe JD.com s-au vandut produse in valoare de 349,1 miliarde de yuani (echivalentul a 54,6 miliarde $).
In ciuda sumei record amintite mai sus, cresterea YoY a fost una relativ mica, pe fondul eforturilor economice locale de a orienta consumatorii spre produse sustenabile si filatropie. De Singles’ Day 2021, Alibaba s-a laudat ca vrea sa construiasca un viitor sustenabil, iar JD.com a transmis ca a redus emisiile de carbon cu 26.000 de tone, comparativ cu editia de anul trecut. Alibaba a inregistrat o crestere de doar 8% fata de Singles’ Day 2020 (cand avea un volum brut de marfuri de 498,2 miliarde de yuani), in timp ce JD.com a crescut cu 28% YoY (fata de 2020, cand vindea produse in valoare de 271,5 miliarde yuani).
Chinezii s-au grabit sa cumpere produse de lux si pentru animalele de companie: in primele 2 secunde de la startul campaniei, JD.com a vandut iPhone-uri in valoare de 100 de milioane de yuani (echivalentul a 15,64 milioane $). Ambii giganti e-commerce asiatici au observat ca orasele mai mici au fost motorul cresterii, in acest an, 77% dintre achizitiile online de Singles’ Day avand loc aici (in cazul JD.com).
Comentarii ( 4 )
[…] unui raport marca Credit Suisse). In 2021, Alibaba a vandut de Singles’ Day produse in valoare de 84,54 miliarde $. Anul trecut, nu a facut publice cifrele de vanzari, pentru prima data in 14 […]
[…] incasarile din editia anterioara. Prin comparatie, anul trecut, de Singles’ Day (1-11 noiembrie), Alibaba si JD.com aveau vanzari-record, de 139,14 miliarde $! Ce-i drept, cresterea YoY era de doar 8%, in cazul Alibaba (84,54 miliarde $), in timp ce rivalul […]
[…] incasarile din editia anterioara. Prin comparatie, anul trecut, de Singles’ Day (1-11 noiembrie), Alibaba si JD.com aveau vanzari-record, de 139,14 miliarde $! Ce-i drept, cresterea YoY era de doar 8%, in cazul Alibaba (84,54 miliarde $), in timp ce rivalul […]
[…] asiatici peste 50% din vanzarile anuale, intr-o singura zi din noiembrie. Anul trecut, Alibaba si JD.com au avut vanzari record, de peste 139 miliarde $, in timpul celui mai mare eveniment de reduceri din […]