Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Alibaba si JD.com au avut vanzari record, de Singles’ Day 2021 (peste 139 miliarde $)

Gigantii e-commerce chinezi Alibaba Group si JD.com au avut vanzari totale de 139,14 miliarde $, de Singles’ Day 2021, ceea ce reprezinta un nou record, citim pe cnbc.com. Editia din acest an a Singles’ Day nu a mai avut loc intr-o singura zi, ci in perioada 1-11 noiembrie: pe platformele Alibaba au existat vanzari totale de 540,3 miliarde de yuani (echivalentul a 84,54 miliarde $), in timp ce pe JD.com s-au vandut produse in valoare de 349,1 miliarde de yuani (echivalentul a 54,6 miliarde $).

In ciuda sumei record amintite mai sus, cresterea YoY a fost una relativ mica, pe fondul eforturilor ecoonomice locale de a orienta consumatorii spre produse sustenabile si filatropie. De Singles’ Day 2021, Alibaba s-a laudat ca vrea sa construiasca un viitor sustenabil, iar JD.com a transmis ca a redus emisiile de carbon cu 26.000 de tone, comparativ cu editia de anul trecut. Alibaba a inregistrat o crestere de doar 8% fata de Singles’ Day 2020 (cand avea un volum brut de marfuri de 498,2 miliarde de yuani), in timp ce JD.com a crescut cu 28% YoY (fata de 2020, cand vindea produse in valoare de 271,5 miliarde yuani).

Chinezii s-au grabit sa cumpere produse de lux si pentru animalele de companie: in primele 2 secunde de la startul campaniei, JD.com a vandut iPhone-uri in valoare de 100 de milioane de yuani (echivalentul a 15,64 milioane $). Ambii giganti e-commerce asiatici au observat ca orasele mai mici au fost motorul cresterii, in acest an, 77% dintre achizitiile online de Singles’ Day avand loc aici (in cazul JD.com).

Leave a reply