Black Friday 2023: ce campanii au magazinele online din Romania
Ca in fiecare an, am strans laolalta – intr-un singur articol – toate informatiile din comunicatele de presa legate de cel mai important eveniment de reduceri online din tara noastra: Black Friday 2023 (10 noiembrie). Stati cu ochii pe ECOMpedia.ro: vom updata acest text constant, pe masura ce primim comunicate de presa noi!
- evoMAG.ro (27 octombrie – 27 noiembrie): reduceri de pana la 75%, la peste 330.000 de produse (de doua ori mai multe ca anul trecut), in 4 etape
- Flanco.ro (27 octombrie – 30 noiembrie): reduceri la toate categoriile de produse
- DualStore.ro (10-12 noiembrie): reduceri de pana la 90% la peste 15.000 de produse aflate in stoc; 90% dintre produsele din campanie vor fi livrate in 1-3 zile la nivel national; producatorul roman de gadgeturi, trotinete si biciclete electrice sub brandul iSEN se asteapta ca vanzarile de Black Friday 2023 sa fie la cel mai ridicat nivel de pana acum si estimeaza vanzari in crestere cu 25% YoY; in plus, cu ocazia campaniei de Black Friday, la fiecare comanda plasata in perioada 10-12 noiembrie, clientii vor primi un cod de reducere de 3% pentru viitoarea comanda
- eMAG.ro (10 noiembrie): peste 2,8 milioane de oferte care sunt rezultatul a mai bine de 10 luni de negocieri cu furnizorii; valoarea reducerilor pregatite depaseste 390 de milioane de lei, la cel mai mic pret din ultimele 30 de zile; in plus, 71% dintre oferte vor avea cel mai bun pret din 2023; pentru editia din acest an, eMAG estimeaza vanzari de 680 de milioane de lei (+36 de milioane de lei YoY); de Black Friday, sellerii participanti pot ajunge sa vanda cat intr-o luna, intr-o singura zi; marketplace-ul este pregatit sa asigure livrarea tuturor comenzilor pana pe 24 noiembrie; peste 2 milioane de clienti (dublu fata de anul trecut) sunt eligibili pentru solutiile de plata flexibile si pot achita in 4 rate (prin contul eMAG/My Wallet, fara dobanda si fara comision), produsele achizitionate de Black Friday; in plus, toti clientii eMAG.ro au la dispozitie solutii de finantare cu pana la 48 de rate, fara dobanda, prin cardurile bancare; compania ofera 4 vouchere in valoare de 25 de lei in cele 4 aplicatii e-commerce proprii (eMAG, Tazz, Fashion Days si Freshful) celor care cumpara un abonament Genius, oferta fiind valabila si pentru clientii care vor sa-si reinnoiasca abonamentul; printre produsele vandute la pret redus de eMAG.ro se numara peste 5.000 de vouchere de avion (cu reducere de pana la 50%), peste 10 kg de aur, peste 100 de tone de carne de porc si mezeluri, 131 de marci auto-moto, 100 de marci de masini, 27 de marci de motociclete, dar si o barca cu motor
- Freshful by eMAG (toata luna noiembrie): reduceri de pana la 40% la peste 250 de produse din oferta; selectia include cele mai cautate produse din an, din toate categoriile (gamele fresh si congelate, produse non-alimentare – detergenti, solutii de curatare sau cosmetice si produse de ingrijire); abonatii Genius au la dispozitie campania Genius Deals, cu oferte dedicate de Black Friday – 40 de produse vor avea o reducere de 40% in fiecare saptamana din noiembrie si clientii se vor putea bucura de cumparaturi fara grija costului de transport; suplimentar, in platforma este disponibila si campania SUPERoferta Black Friday, care include o selectie de 20 de produse saptamanal
- Komoder.ro (10-12 noiembrie): retailerul de fotolii pentru masaj va avea reduceri de pana la 50%, aplicate si online, si in propriile showroom-uri (din Cluj, Constanta, Iasi, Timisoara si Bucuresti); campania de Black Friday se va derula pe toate pietele europene unde acesta este prezent (in Bulgaria, Ungaria, Franta, Spania, Marea Britanie, Austria, Olanda si Italia, campania fiind programata in weekendul 24-26 noiembrie)
- Vegis.ro (10-12 noiembrie): reduceri de pana la 90%, la peste 3.000 de produse din toate categoriile pe de site, cu preturi incepand de la 3 lei (suplimente si remedii apicole, alimente si produse bio, cosmetice naturiste, produse pentru casa, remedii si uleiuri esentiale)
- Complice.ro (10-12 noiembrie): reduceri de pana pana la 30%, la pachetele experientiale din portofoliu, cu preturi incepand de la 84 lei; sub umbrela #ExperienteNuLucruri, din oferta de Black Friday fac parte pachete din categoria gourmet, beauty si relaxare, dar si cele mai populare pachete FlexiBox (care ofera posibilitatea destinatarului de a-si alege experienta dorita, dintr-o selectie de experiente din categorii diverse) – Awesome Box, Her Box, His Box, Love Box, Petite Box sau Legendary Box
- Floria.ro (10-12 noiembrie): reduceri de pana la 50% la buchete si aranjamente florale, a caror data de livrare poate fi aleasa oricand (in urmatorul an); clientii fideli vor avea acces la promotiile din cadrul campaniei de Black Friday incepand de joi, 9 noiembrie; florile comandate pe Floria.ro pot fi livrate oriunde in tara si in strainatate in 2-4 ore de la confirmarea comenzii; livrarea este gratuita in peste 100 de localitati din Romania
- Workspace Studio/shop.workspaces.ro (10 noiembrie): reduceri de pana la 50% la scaunele ergonomice Herman Miller si Knoll; preturi incepand cu 2.200 lei
- LauraBaldini.ro (6-30 noiembrie): reduceri de pana la 50% pentru peste 60% dintre produsele din propriul magazin online; mizeaza pe vanzari cu cel putin 25% mai mari in aceasta perioada fata de perioada similara a anului trecut; estimarea privind bonul mediu de cumparaturi este in jur de 150 de lei (pentru comenzile de ciorapi) si de aproximativ 200 de lei (pentru comenzile care contin si alte tipuri de produse)
- Spy-Shop.ro (3-30 noiembrie): reduceri de pana la 80%, la stocuri in valoare totala de peste 5 milioane € (in jur de 100.000 camere de supraveghere video si accesorii CCTV, 10 containere cu panouri fotovoltaice, 5.000 de kit-uri de supraveghere video, 15.000 de sisteme de alarma antiefractie, 15.000 de automatizari pentru porti, 1.500 de videointerfoane, 1.500 dee camere auto si mii de echipamente optice – binocluri, telescoape, microscoape, telemetre, etc.); campania de Black Friday se va desfasura atat online, cat si in showroom-urile din Timisoara si Cluj-Napoca; in acest an, Spy Shop se asteapta ca in perioada campaniei de Black Friday sa vanda de cel putin 3 ori mai mult decat intr-o luna obisuita; clientii au la dispozitie multiple metode de plata, inclusiv in rate fara dobanda, prin tbi bank
- Atu Tech/a2t.ro (9-30 noiembrie): reduceri de pana la 75%, la peste 150.000 de produse; va fi cel mai mare eveniment de shopping organizat pana acum, de catre magazinul online de produse de securitate; in oferta intra produse de supraveghere video profesionale, camere wireless smart, solutii de automatizari de porti pentru sisteme culisante, batante sau pentru usi de garaj, sisteme de alarma, videointerfoane, panouri fotovoltaice si nu numai; pe langa reducerile de pe site, clientii vor avea acces si la consiliere telefonica gratuita in alegerea produselor, suport tehnic gratuit post-vanzare, instalare oriunde in Romania (prin reteaua proprie de instalatori parteneri), service cu ridicare si returnare gratuite, drept de retur prelungit la 30 de zile; clientii au acces la mai multe optiuni de plata in 6 rate fixe, fara dobanda (prin Banca Transilvania) sau in 4 rate fixe, fara dobanda (prin BRD, Card Avantaj de la Credit Europe Bank, Alpha Bank si Bonus Card de la Garanti BBVA); pentru a sustine cererea in crestere anticipata din luna noiembrie, Atu Tech a crescut investitiile in stocurile de produse destinate evenimentului de Black Friday 2023 la 4 milioane €
Comentarii ( 3 )
[…] fel cum am facut anul trecut si nu numai, strangem laolalta toate comunicatele de presa legate de campania de Black Friday 2024 […]
[…] Black Friday 2023 (10 noiembrie), am stat – ca in fiecare an – cu ochii pe datele si cifrele primite de la […]
[…] Black Friday 2023 (10 noiembrie), am stat – ca in fiecare an – cu ochii pe datele si cifrele primite de la […]