Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Temu are un market share mai mare ca Shein, in Franta (raport)

La doar 4 luni de la lansarea in Franta (care a avut loc in aprilie 2023), Temu a reusit sa aiba un market share de 0,7%, mai mare ca valoare decat competitorul Shein (0,6%), iar nivelul ridicat s-a mentinut. Temu este totusi depasit de AliExpress. Primele doua aplicatii de fast-fashion – care s-au batut pe clienti, la tribunal, in SUA – au strategii agresive de crestere globala si un raport recent marca FoxIntelligence subliniaza ca eficienta strategiilor Temu de a atrage si a retine o baza clientelara variata este motivul acestei cresteri.

In plus, 96% dintre clientii Temu din Franta, din ultimele 3 luni, au fost unii recurenti. Temu sta bine si in Germania: asa cum scriam recent, 1 din 3 germani face cumparaturi online pe aplicatia chineza.

Ce a mai descoperit raportul amintit:

  • la un an de la lansare (adica in aprilie 2024), Temu are o rata de penetrare de 11,9% in tara vest-europeana; comparativ, Shein are o rata de 12,8%
  • clientii francezi ai Temu cheltuie, in medie, 112,5 €/an, pe platforma digitala, unde fac 3,3 achizitii/an; prin comparatie, Shein atrage clienti cu buzunarele mai mici, care cheltuie 86,2 € anual si au aceeasi frecventa de achizitie (3,3)

  • Temu are clienti de ambele sexe echilibrati ca numar si, in mod surprizator, o prezenta puternica in randul membrilor Generatiei X (40-54 de ani) si a persoanelor de 55-75 de ani; Shein, pe de alta parte, atrage in special cliente tinere, in timp de AliExpress este preferat de barbati
  • clientii francezi ai Temu sunt pasionati de cumparaturile pe Internet si cheltuie – in medie – 2.500 €/an, pe diverse platforme digitale (mult mai mult decat media e-commerce, de 1.800 €), facand 45,8 achizitii anuale (din nou, media in randul consumatorilor e-commerce este mult mai mica, de 27,7 achizitii/an); acestia prefera produsele mai ieftine, cu un pret mediu de 13 € (fata de media de 15 €)

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentariu ( 1 )

  1. […] inceputul acestui an, Temu a atins o cota de piata mai mare decat concurentul Shein, in Franta, in doar 4 luni de la lansarea sa in tara vest-europeana. Atunci scriam ca Temu are o rata de […]

Leave a reply