Un nou record Prime Day: 14,2 miliarde $ cheltuiti online, in SUA (+11% YoY)
Amatorii de shopping digital au profitat din plin de cele 48 de ore de reduceri de pe Amazon, dedicate abonatilor Prime, anunta modernretail.co. A zecea editie a evenimentului Prime Day a avut loc pe 16-17 iulie si doar abonatii americani au cheltuit 14,2 miliarde $ pe platforma amintita, cu 11% mai mult ca in 2023, conform datelor Adobe Analytics.
Anul trecut, la fel ca in 2022, Amazon a organizat doua evenimente Prime Day: unul pe 11-12 iulie (care a insemnat peste 375 de milioane de produse cumparate la nivel mondial si incasari de 12,7 miliarde $ doar in SUA) si unul pe 10-11 octombrie (cand abonatii au economisit peste 1 miliard $).
Fara a oferi cifre exacte, Amazon a transmis presei ca in cadrul evenimentului de reduceri dedicat abonatilor proprii s-a vandut cel mai mare numar de produse din istoria Prime Day si ca peste 200 de milioane dintre acestia au provenit de la vanzatorii independenti de pe marketplace.
Comentarii ( 2 )
[…] anului, in iulie. Anul acesta, Prime Day a avut loc pe 16-17 iulie si a generat incasari de 14,2 miliarde $ doar in […]
[…] rezultatele Amazon Prime Day (16-17 iulie), cand Adobe estimeaza ca doar americanii au cheltuit 14,2 miliarde $ (+11% […]