Shein si Temu au strategii agresive de crestere globala
Gigantii e-commerce chinezi Shein si Temu isi extind rapid operatiunile internationale, pe piete ca Australia, Noua Zealanda si America Latina, citim pe modernretail.co. Ambele platforme au o traiectorie similara, cu un model de afaceri centrat pe accesul la numeroase produse ieftine, prin intermediul unei aplicatii.
Compania Shein – evaluata anul trecut la 100 de miliarde $ – vrea sa angajeze persoane pentru multiple pozitii in cadrul companiei (in Mexic, Brazilia, Belgia, Irlanda si Turcia) si a postat diverse anunturi pe LinkedIn. Temu – care are sediul in Boston si e detinut de PDD Holdings (alaturi de Pinduoduo) – va marca lansarea in Australia si Noua Zealanda prin eliminarea comisioanelor si taxelor de garantie pentru vanzatori. Ambele investesc masiv in marketing, pentru a creste brand awareness-ul in cat mai multe piete. Iar analistii spun ca cele doua platforme e-commerce imita expansiunea internationala a gigantului american Amazon.
Expansiunea Temu si Shein vine pe fondul cresterii lente din China natala. Aici, conform unor date facute recent public, economia a crescut cu doar 3%, in 2022 (a doua cea mai mica rata de crestere din ultimii 40 de ani)!
Leave a reply