Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

1 din 3 germani face cumparaturi online pe Temu (studiu)

Marketplace-urile asiatice sunt din ce in ce mai populare in Germania, in ultimele 12 luni, informeaza ecommercenews.eu. Un studiu recent marca ECC KOLN („Trend Check Handel”) a descoperit ca majoritatea consumatorilor germani cunosc platformele chinezesti de tip fast-fashion (ca Temu si Shein): brand awareness-ul acestor platforme asiatice in Germania a crescut cu 13 puncte procentuale, in ultimul an), de la 78%, la 91%.

In plus, 43% dintre consumatorii din tara vest-europeana fac achizitii de pe ele (fata de 32%, in 2023). In randul consumatorilor mai tineri, procentajul este si mai ridicat – 51% dintre germanii de 18-29 de ani fac achizitii de pe marketplace-urile chinezesti.

Temu cel putin este intr-o dezvoltare vertiginoasa, mai noteaza studiul. Subsidiara PDD Holdings – desi este atent monitorizata de organizatiile de comert si cele dedicate consumatorilor – a prins la utilizatori, gratie preturilor mici, a experientei de gamificare oferite si a varietatii mare de produse.

Conform studiului marca ECC KOLN, 32% dintre consumatorii germani au achizitionat produse de pe Temu (in 2023, procentul era de doar 11%). Si popularitatea Shein a crescut: de la 10% anul trecut, la 22% in 2024. Pe de alta parte, desi aceste platforme e-commerce sunt populare, preocuparile legate de calitatea produselor, siguranta utilizarii lor si sustenabilitate ii determina pe 66% dintre respondenti sa spuna ca nu au de gand sa mai faca achizitii de acolo.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentarii ( 4 )

  1. […] importurile cu o valoare de pana la 150 € (de care profita din plin cele doua platforme) si unde 32% dintre consumatori fac cumparaturi online pe Temu si 22% aleg […]

  2. […] livrate clientilor direct din SUA. Acum, si producatorii/brandurile europene vor putea profita de popularitatea app-ului de fast-fashion chinez, care cucereste consumatorii cu preturile mici, promotiile constante si elementele de gamification. […]

  3. […] In acelasi timp, desi comertul online este in scadere, in Germania, competitorii Shein si Temu atrag rapid clientii, determinand oficialitatile locale sa sustina eliminarea scutirii de taxe pentru importurile de […]

  4. […] cum scriam recent, 32% dintre germani fac cumparaturi online pe Temu si 22% aleg Shein, iar brand awareness-ul platformelor asiatice de […]

Leave a reply