Capteaza lead-uri cu noua extensie din Google Ads
Google testeaza de cateva zile o noua extensie de anunturi, prin care vrea sa ajute brandurile in procesul de a capta cat mai multe lead-uri. Utilizatorii completeaza campurile, iar datele respective ajung direct in platforma de CRM.
Formularul include (ca de obicei) un headline, brand-ul si o descriere de pana la 200 caractere. Informatiile pe care le poti colecta sunt limitate la: nume, e-mail, numar de telefon si cod postal. De asemenea, poti adauga si o imagine care va fi afisata in aceasta extensie.
Trebuie sa adaugi si un link catre Politica de confidentialitate, pentru utilizatorii care vor sa citeasca conditiile in care isi vor lasa acele date, iar tu, ca advertiser, trebuie sa fii de acord cu termenii si conditiile Google.
Pagina de „Thank you” pe care o vad userii care au completat formularul poate fi modificata, adaugand o un mesaj de multumire si un CTA (de genul „Intra pe site” sau „Descarca un fisier”), prin care poti recompensa cu un material gratuit.
Datele colectate pot fi trimise prin webhook sau CRM, pentru a fi inregistrate direct, in timp real.
In functie de impactul pe care il vor avea, aceste noi extensii ne pot ajuta in mod real sa adunam lead-uri cu ajutorul anunturilor din Search, pentru ca oamenii cauta activ si astfel sunt mult mai interesati de respectivele produse/servicii. Trebuie doar sa creeam anunturile intr-un mod cat mai atractiv si persuasiv si sa le lasaam sa-si faca treaba.
Spor la conversii!
Alex Jivan (Marketing Manager, Spy Shop Romania)
Leave a reply