Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Capteaza lead-uri cu noua extensie din Google Ads

Google testeaza de cateva zile o noua extensie de anunturi, prin care vrea sa ajute brandurile in procesul de a capta cat mai multe lead-uri. Utilizatorii completeaza campurile, iar datele respective ajung direct in platforma de CRM.

Aceasta extensie este similara cu extensia de promotii, afisand un mesaj de CTA alaturi de un mini-icon. Dupa ce selectezi campania/campaniile in care vrei sa adaugi extensia, alegi CTA-ul potrivit si adaugi textul, pana la 30 caractere.
No alt text provided for this image

Formularul include (ca de obicei) un headline, brand-ul si o descriere de pana la 200 caractere. Informatiile pe care le poti colecta sunt limitate la: nume, e-mail, numar de telefon si cod postal. De asemenea, poti adauga si o imagine care va fi afisata in aceasta extensie.

Trebuie sa adaugi si un link catre Politica de confidentialitate, pentru utilizatorii care vor sa citeasca conditiile in care isi vor lasa acele date, iar tu, ca advertiser, trebuie sa fii de acord cu termenii si conditiile Google.

Pagina de „Thank you” pe care o vad userii care au completat formularul poate fi modificata, adaugand o un mesaj de multumire si un CTA (de genul „Intra pe site” sau „Descarca un fisier”), prin care poti recompensa cu un material gratuit.

Datele colectate pot fi trimise prin webhook sau CRM, pentru a fi inregistrate direct, in timp real.

In functie de impactul pe care il vor avea, aceste noi extensii ne pot ajuta in mod real sa adunam lead-uri cu ajutorul anunturilor din Search, pentru ca oamenii cauta activ si astfel sunt mult mai interesati de respectivele produse/servicii. Trebuie doar sa creeam anunturile intr-un mod cat mai atractiv si persuasiv si sa le lasaam sa-si faca treaba.

Spor la conversii!

Alex Jivan (Marketing Manager, Spy Shop Romania)

Despre Alex Jivan

Marketing Manager at Spy Shop. 50% creative - 50% analytical. I love Digital Marketing and working with datas, reports, making data analysis and taking decisions based on conclusions: if you can measure, you can improve. Currently focused on Social Media, PPC and improving myself.

Follow Me

Leave a reply