Cine cauta cel mai des oferte de Sarbatori online?
Un studiu efectuat in luna octombrie (de Ipsos, pentru Offers.com) a descoperit ca femeile si tinerii din generatia Y (nascuti intre 1980-2000) intra cel mai des online pentru a ...
Continue readingLost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.
Un studiu efectuat in luna octombrie (de Ipsos, pentru Offers.com) a descoperit ca femeile si tinerii din generatia Y (nascuti intre 1980-2000) intra cel mai des online pentru a ...
Continue reading
Compania internatională de consultanta in comunicare Grayling a publicat o analiza proprie a celor 8 tendinte in comunicare pentru anul viitor, scrie jurnalistul si consultantul Victor Kapra pe blog-ul propriu,
Continue reading
In Europa, majoritatea clientilor cumpara online folosind smartphone-uri, nu tablete, scrie emarketer.com. Concluzia a fost trasa de site-ul comparativ de preturi Twenga.com, in urma unui sondaj de opinie realizat ...
Continue reading
Se estimeaza ca, pana in 2018, comertul transfrontalier va reprezenta 15% din e-commerce, scrie pymnts.com. In al patrulea trimestru din 2015 (octombrie-decembrie), indexul mondial al gradului de pregatire pentru comert ...
Continue reading
Cum ajungi de la o investitie de 1.000 de euro, o masina de cusut veche si o pasiune pentru traditia romaneasca la o afacere cu 1.000 de clienti care comanda online, ...
Continue reading
Online, rata de abandon a cosurilor de cumparaturi este de 75,6 %. Cifra extrem de ridicata a determinat compania SaleCycle sa analizeze 1 miliard de astfel de cosuri, in ultimii 5 ani, pentru a trage cateva concluzii legate de asta, ...
Continue reading1/5 dintre adolescenti cumpara online in tara noastra, aflam dintr-un raport despre consumatorul autohton, realizat de agentia de comunicare Starcom Romania. Strangand si analizand date din diverse studii ...
Continue reading1/5 dintre adolescenti cumpara online in tara noastra, aflam dintr-un raport despre consumatorul autohton, realizat de agentia de comunicare Starcom Romania. Strangand si analizand date din diverse studii ...
Continue reading
Multe magazine online investesc bugete frumusele, ca sa nu spunem mari, in promovare online prin Google AdWords sau prin intermediul canalelor de social media cu scopul de a aduce cat mai multi vizitatori pe site-urile lor si chiar reusesc asta ...
Continue readingIn Franta, cumparaturile online se fac preponderent pe PC-uri: 64% dintre francezii care au de gand sa cumpere cadourile de Craciun de pe Internet vor folosi in acest scop ...
Continue reading