Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

123

Cum arata consumatorul digital al lui 2016?

consumator 2016La aceasta intrebare a incercat sa raspunda o analiza intocmita de platforma de comert omnichannel KIBO. Consumatorul contemporan e unul la curent cu ultimele tehnologii, vrea sa primeasca produsele dorite imediat si isi foloseste resursele online pentru a profita de cea mai buna oferta, nemaitinand cont de loialitatea pentru un anume brand. Livrarea gratuita si ridicarea produsului comandat online dintr-un magazin fizic sunt cheia. Raportul intocmit analizand peste 3.000 de consumatori din SUA (unde 10% din piata de retail e compusa din e-commerce) si Marea Britanie (unde procentul urca la 14%) a descoperit ca:

  • 80% dintre consumatori prefera sa cumpere online si sa primeasca produsul acasa si doar 5% evita complet mediul digital
  • daca aleg sa cumpere din magazine fizice, se documenteaza online inainte in proportie de 62% (SUA), respectiv 67% (Marea Britanie) – deci, daca vrea sa convinga clientul in aceasta etapa, un brad trebuie sa puna accentul pe afisarea unui inventar corect si pe modul in care arata si functioneza site-ul si versiunea mobila a acestuia
  • clientii au asteptari din ce in ce mai mari – in ultimul an, peste 25% dintre americani si 1 din 5 britanici au verificat daca pot ridica produsul in aceeasi zi dintr-un magazin fizic al brand-ului
  • peste jumatate dintre consumatori s-ar orienta spre alta companie, daca nu li s-ar oferi metoda de livrare dorita la compania utilizata de obicei – deci retailerii care concureaza cu gigantul Amazon ar face bine sa tina minte asta
  • livrarea gratuita face legea – 53% dintre americani cheltuie sub 8 $/luna pe livrare si 65% dintre britanici dau lunar sub 5£ pe livrare
  • 6 din 10 clienti vor renunta la un retailer care nu bifeaza cerintele dorite de ei

Raspunde la aceasta intrebare