Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Cum imbunatatim relatia marketing – vanzari?

Un studiu recent realizat de InsideView si Demand Gen Report a descoperit ce putem face pentru a imbunatati relatia dintre departamentul de marketing si cel de vanzari, scrie marketingprofs.com. Solutia o reprezinta o comunicare si o colaborare mai bune.

77% din oamenii de marketing luati la intrebari spun ca au o relatie buna cu ai lor colegi de la vanzari, sentimentul fiind reciproc in cazul a 58% dintre cei din urma. Conflictele care apar intre cele doua parti sunt motivate de lipsa de comunicare (spun 49% dintre respondenti) si de faptul ca nu sunt incurajate sa colaboreze de catre companie (42%).

marketing and sales

Angajatii din vanzari isi doresc de la colegii din marketing, mai ales initierea de interes in randurile consumatorilor vizavi de brand-ul lor: in proportie de 55%, cei intervievati au spus ca vor lead-uri mai bune, 44% au spus ca vor lead-uri mai multe. Invers, echipa de marketing vrea ca cei de la vanzari sa se concentreze pe follow-up-ul lead-urilor (34%) si pe managementul relatiei cu clientii (32%).

needs-insidedemand-080216

Studiul a fost bazat pe date stranse in SUA, in urma analizarii a 995 de profesionisti din ambele domenii, majoritatea din universul B2B (business to business).

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply