Cum arata viitorul e-commerce-ului?
Peisajul e-commerce-ului se schimba permanent, cum ne orientam intr-o lume in care clientii vor o experienta de shopping de calitate, relatii cu clientii rapide si eficiente, o lume in care tehnologia aduce cu sine livrarea prin drone, o lume in care Facebook, Twitter, Instagram si Pinterest tind sa devina canale de shopping de sine-statatoare, o lume in care rata de conversie poate creste prin comunicarea optima dintre client si brand? Cateva dintre schimbarile care se anunta in urmatorii ani au fost incluse intr-un infografic realizat de blog.thechatshop.com, adunand informatii din diverse studii:
- Interactiunea client-companie: 56% dintre clienti se pot decide sa-si abandoneze cosul online, daca nu pot ridica produsul respectiv dintr-un magazin fizic si 62% decid sa cumpere daca afla ca il pot returna pe acesta la magazin; 9 din 10 oameni vor sa fie tratati la fel pe toate canalele de relatii cu clientii
- Retelele de socializare: in 85% din timpul petrecut pe retelele de socializare, utilizatorii folosesc aplicatii, nu stau pe pagini web; Instagram a introdus reclame care au incorporate butoane de „Cumpara acum”
- Comertul mobil: peste 1,2 miliarde de oameni de pe intregul mapamond acceseaza Internetul pe dispozitive mobile; spontaneitatea joaca un rol major in 81% dintre achizitiile astfel realizate; 30% dintre clienti isi vor abandona cosul daca nu primesc o experienta adaptata dispozitivelor mobile
- Drone: aproximativ 400 de milioane de pachete Amazon din America de Nord vor putea fi livrate astfel, cantarind sub 2,3 kg si fiind trimise la distante de pana in 16 km
Leave a reply