Amazon pregateste livrarea globala prin Dragon Boat
Amazon vrea sa lanseze un sistem global de livrare si operatiuni, care ar putea avea un impact important asupra comertului transfrontalier, scrie bloomberg.com, care a descoperit informatia intr-un document intern al brand-ului, datand din 2013. Compania ar planui lansarea unui sistem agresiv de expansiune globala pentru brand (botezat intern „Dragon Boat”), care va controla livrarea bunurilor de la fabricile din China si India pana la clientii din SUA, Marea Britanie si Europa. Prin intermediul acestuia, compania cu centrul in Seattle ar elimina curierii intermediari (FedEx, UPS, posta din diverse tari), ocupandu-se chiar ea de ridicarea produsului din fabrica si livrarea lui catre clientul final.
Si ar concura direct cu Alibaba Group in lupta pentru dominarea pietei globale de e-commerce, despre care se astimeaza ca va valora, pana in 2020, 1 trilion de dolari si va livra produse unui numar de 900 de milioane de clienti – conform unui studiu realizat in vara de Accenture si AliResearch. Site-ul amintit noteaza ca Amazon are de gand sa lanseze Dragon Boat chiar anul acesta.
Leave a reply