Amazon a lansat o functie de comert social: „Consult-a-Friend”
Amazon a inaugurat o noua functie de shopping social: o modalitate prin care poti cere parerea prietenilor, apropo de un anumit produs, atunci cand folosesti aplicatia Amazon, citim pe techcrunch.com. Functia de a permite consumatorilor sa ceara sfatul persoanelor apropiate atunci cand vor sa faca o achizitie este numita „Consult-a-Friend”.
Prin intermediul acesteia, poti trimite un mesaj unei cunostinte al carui sfat vrei sa-l ceri, mesaj in care incluzi un link catre produsul respectiv. Destinatarul poate reactiona cu un comentariu si/sau cu emoji-uri. Gigantul e-commerce vrea sa ajute clientii sa ia decizii de cumparare avizate, iar recomandarile cunoscutilor sunt una dintre cele mai de incredere surse, alaturi de recenziile lasate de alti clienti.
Datele interne ale Amazon indica faptul ca a impartasi produsele cu prietenii (pentru a obtine feedback-ul lor) este ceva ce utilizatorii app-ului fac deja, folosind butonul „Share”; conform companiei, acesta a fost apasat de „miliarde de ori” anul acesta, pentru a impartasi anumite produse prin mesaje, aplicatii social media sau e-mail.
Functia „Consult-a-Friend” va fi disponibila in aplicatia Amazon din Arabia Saudita, Australia, Belgia, Canada, Emiratele Arabe Unite, Franta, Germania, India, Italia, Japonia, Marea Britanie, Mexic, Polonia, Spania, Singapore, SUA, Suedia, Tarile de Jos si Turcia.
Asa cum scriam anul trecut, pana in 2025, comertul social va insuma 1,2 trilioane $, la nivel global – ceea ce inseamna o crestere de 3 ori mai rapida decat cea a comertului online traditional! In China, acest tip de shopping face legea de mult timp. In 2017 se anunta ca va deveni mainstream si in SUA (iar anul trecut, 98% dintre americani intentionau sa cumpare ceva via social media). Comertul social este o strategie de vanzare aflata la mare cautare, in randul platformelor de socializare: Pinterest, TikTok, X (fost Twitter) si Facebook mizeaza toate pe acest tip de vanzare digitala.
Leave a reply