Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Pinterest se axeaza si mai mult pe comertul social, lansand Shopping List

Platforma Pinterest a lansat Shopping List, in care salveaza automat pin-urile shoppable de produs ale utilizatorilor, pentru a-i ajuta pe acestia sa gaseasca si sa cumpere mai usor respectivele produse, anunta digiday.com. Noul instrument va fi lansat in iunie in SUA si Marea Britanie, urmand ca in a doua parte a lui 2021 sa ajunga si la utilizatorii din Franta, Germania, Canada si Australia.

Shopping List le va permite utilizatorilor Pinterest sa vada cat costa livrarea produselor din lista, ce review-uri au acestea si ii va notifica atunci cand preturile produselor scad. Vanzatorii online vor putea integra bazele de date ale produselor cu patforma, pentru a oferi zilnic update-uri utilizatorilor. Pin-urile shoppable provin din cataloage de produse incarcate in platforma de retaileri si comercianti. Aceasta optiune este disponibila din martie 2019, dar in ultimele 12 luni a fost adoptata intr-un ritm accelerat de brandurile prezente pe platforma: numarul de cataloage incarcate pe Pinterest, la nivel global, a crescut de 14 ori.

Noul instrument este cel mai recent dintr-o serie de caracteristici noi, lansate de Pinterest anul acesta si menite sa promoveze comertul social: un shop tab care apare in Search, probe virtuale de machiaj, un eveniment de live stream shopping care a durat 3 zile. Shopping-ul social este in curs de dezvoltare in SUA: expertii de la eMarketer estimau, intr-un raport din ianuarie, ca va atinge valoarea de 36 de miliarde $ anul acesta (in crestere fata de 2020 – 26,7 miliarde $ – si 2019 – 19,2 miliarde $).

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentarii ( 2 )

  1. […] astfel, cea mai recenta retea de socializare care adopta comertul social, dupa Facebook, TikTok si Pinterest. Twitter testeaza un program-pilot de tip e-commerce („Shopping Module”), prin care afacerile […]

  2. […] e-commerce cu elemente ca: Product Pins, butonul de Shop din rezultatele cautarii vizuale, optiunea Shopping List, parteneriatul cu Shopify si sectiunea Shopping Spotlight (care contine recomandari de produse […]

Leave a reply