Pinterest se axeaza si mai mult pe comertul social, lansand Shopping List
Platforma Pinterest a lansat Shopping List, in care salveaza automat pin-urile shoppable de produs ale utilizatorilor, pentru a-i ajuta pe acestia sa gaseasca si sa cumpere mai usor respectivele produse, anunta digiday.com. Noul instrument va fi lansat in iunie in SUA si Marea Britanie, urmand ca in a doua parte a lui 2021 sa ajunga si la utilizatorii din Franta, Germania, Canada si Australia.
Shopping List le va permite utilizatorilor Pinterest sa vada cat costa livrarea produselor din lista, ce review-uri au acestea si ii va notifica atunci cand preturile produselor scad. Vanzatorii online vor putea integra bazele de date ale produselor cu patforma, pentru a oferi zilnic update-uri utilizatorilor. Pin-urile shoppable provin din cataloage de produse incarcate in platforma de retaileri si comercianti. Aceasta optiune este disponibila din martie 2019, dar in ultimele 12 luni a fost adoptata intr-un ritm accelerat de brandurile prezente pe platforma: numarul de cataloage incarcate pe Pinterest, la nivel global, a crescut de 14 ori.
Noul instrument este cel mai recent dintr-o serie de caracteristici noi, lansate de Pinterest anul acesta si menite sa promoveze comertul social: un shop tab care apare in Search, probe virtuale de machiaj, un eveniment de live stream shopping care a durat 3 zile. Shopping-ul social este in curs de dezvoltare in SUA: expertii de la eMarketer estimau, intr-un raport din ianuarie, ca va atinge valoarea de 36 de miliarde $ anul acesta (in crestere fata de 2020 – 26,7 miliarde $ – si 2019 – 19,2 miliarde $).
Comentarii ( 3 )
[…] renuntat la experimentele legate de live shopping si isi va concentra atentia pe Reels. In paralel, Pinterest si YouTube investesc in shopping-ul social, pe propriile […]
[…] e-commerce cu elemente ca: Product Pins, butonul de Shop din rezultatele cautarii vizuale, optiunea Shopping List, parteneriatul cu Shopify si sectiunea Shopping Spotlight (care contine recomandari de produse […]
[…] astfel, cea mai recenta retea de socializare care adopta comertul social, dupa Facebook, TikTok si Pinterest. Twitter testeaza un program-pilot de tip e-commerce („Shopping Module”), prin care afacerile […]