Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Pinterest se axeaza si mai mult pe comertul social, lansand Shopping List

Platforma Pinterest a lansat Shopping List, in care salveaza automat pin-urile shoppable de produs ale utilizatorilor, pentru a-i ajuta pe acestia sa gaseasca si sa cumpere mai usor respectivele produse, anunta digiday.com. Noul instrument va fi lansat in iunie in SUA si Marea Britanie, urmand ca in a doua parte a lui 2021 sa ajunga si la utilizatorii din Franta, Germania, Canada si Australia.

Shopping List le va permite utilizatorilor Pinterest sa vada cat costa livrarea produselor din lista, ce review-uri au acestea si ii va notifica atunci cand preturile produselor scad. Vanzatorii online vor putea integra bazele de date ale produselor cu patforma, pentru a oferi zilnic update-uri utilizatorilor. Pin-urile shoppable provin din cataloage de produse incarcate in platforma de retaileri si comercianti. Aceasta optiune este disponibila din martie 2019, dar in ultimele 12 luni a fost adoptata intr-un ritm accelerat de brandurile prezente pe platforma: numarul de cataloage incarcate pe Pinterest, la nivel global, a crescut de 14 ori.

Noul instrument este cel mai recent dintr-o serie de caracteristici noi, lansate de Pinterest anul acesta si menite sa promoveze comertul social: un shop tab care apare in Search, probe virtuale de machiaj, un eveniment de live stream shopping care a durat 3 zile. Shopping-ul social este in curs de dezvoltare in SUA: expertii de la eMarketer estimau, intr-un raport din ianuarie, ca va atinge valoarea de 36 de miliarde $ anul acesta (in crestere fata de 2020 – 26,7 miliarde $ – si 2019 – 19,2 miliarde $).

Leave a reply