Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Facebook atrage comerciantii online cu noi caracteristici de comert social

Platforma social media Facebook (care detine Messenger, Instagram si WhatsApp) extinde accesul la caracteristicile de comert social, din dorinta de a atrage comerciantii si clientii online, citim pe businessinsider.com. Noile initiative axate pe e-commerce vor da celor dintai acces la mai multe instrumente de vanzare si vor permite celor din urma noi experiente de comert pe platformele sociale ale companiei.

Vestea vine in contextul in care comertul online este o panta ascendenta clara, din cauza pandemiei COVID-19, care a impulsionat definitiv shopping-ul online, din Franta si Romania, pana in Asia. In Statele Unite, pandemia a accelerat cu 4-6 ani dezvoltarea e-commerce-ului, iar industria urmeaza sa insemne vanzari de 23,26 miliarde $ in 2020 si 53,94 miliarde $, pana in 2024, conform estimarilor eMarketer.com.

Care sunt noutatile:

  • va oferi tuturor vanzatorilor americani posibilitatea de a folosi Instagram Checkout (foto) in aplicatie (fara taxe suplimentare, pana in 2021) si va oferi din ce in ce mai multor afaceri eligibile acces la Facebook Shops (un magazin personalizat al respectivului brand, din care clientii pot face cumparaturi pe Facebook si Instagram)
  • a creat sectiunile Instagram Shop (lansata in iulie 2020) si Facebook Shop (aflata inca in teste), locuri dedicate unde consumatorii pot descoperi si achizitiona produse; sectiunile se regasesc in tab-ul „Shop” din cele doua aplicatii de socializare si ofera colectii de produse, recomandari personalizete si lista comerciantilor care vand pe cele doua platforme
  • da utilizatorilor mai multe sanse de conectare si achizitie prin mesageria online (Facebook Shops va include un buton de mesaje, prin care clientii pot discuta cu vanzatorii, pe Instagram, Messenger si WhatsApp), iar compania testeaza sisteme care ar putea ajuta comerciantii sa vanda produse via livestream shopping

Comentarii ( 4 )

  1. […] puterea influencerilor, care isi pot monetiza usor brandul propriu, pe platforme ca TikTok, Facebook, Instagram sau Twitter. In paralel, platile contactless le permit consumatorilor sa cumpere orice […]

  2. […] reteaua sociala sa renunte la aceasta modalitate de a permite brandurilor sa vanda online. Facebook a experimentat, in ultimii ani, in timpul pandemiei COVID-19, cu live stream shopping-ul, una dintre tendintele […]

  3. […] proprie si devine, astfel, cea mai recenta retea de socializare care adopta comertul social, dupa Facebook, TikTok si Pinterest. Twitter testeaza un program-pilot de tip e-commerce („Shopping Module”), […]

  4. […] odata cu extinderea optiunii Facebook Shops in Marea Britanie si Canada. Sectiunea Shop a fost anunata in mai 2020 (fiind lansata initial doar in Statele Unite) si este un exemplu de […]

Leave a reply