Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

98% dintre americani vor cumpara ceva via social media, in 2022 (sondaj)

Aproape toti americanii (mai exact, 98% dintre ei) intentioneaza sa cumpere ceva pe retelele sociale, anul acesta, 68% dintre ei facand deja astfel de achizitii, informeaza mediapost.com, citand un sondaj marca Sprout Social. Cercetarea a fost realizata pe un esantion de 996 de consumatori din Statele Unite (persoane de 18-75 de ani) si dovedeste ca retailerii care nu fac comert social trebuie sa-si modifice rapid strategia. Mai ales ca acesta creste de 3 ori mai repede ca e-commerce-ul traditional.

Ce a mai descoperit studiul amintit:

  • 60% dintre respondenti spun ca sunt mai predispusi sa cumpere de la brandurile care posteaza continut incluziv – postari si reclame ce contin persoane de diverse rase si cu diferite orientari sexuale (procentul creste la 73% in randul tinerilor de pana la 24 de ani si la 72% in randul celor de 25-40 de ani)
  • membrii Generatiei X (41-56 de ani) si persoanele de peste 57 de ani au tendinta de a cumpara de pe Facebook si Pinterest, iar Generatia Z (pana la 24 de ani) prefera retelele sociale TikTok, Snapchat si Instagram
  • peste 85% dintre respondentii care folosesc realitatea virtuala (VR) si realitatea augmentata (AR) au facut deja shopping social; adoptia acestor noi tehnologii e mai mare in randul membrilor Generatiei Z (32%) si Generatiei Y (30%)
  • recomandarile prietenilor au un impact ridicat in randul tuturor grupelor de varsta, fiind principala sursa de influenta pentru consumatorii americani de 18-40 (si plasandu-se inaintea influencerilor, cum se intampla si in cazul persoanelor de peste 57 de ani)

„Sondajul nostru clarifica faptul ca acum este momentul pentru ca brandurile sa isi foloseasca vitrinele virtuale din social media, pentru a crea conexiuni puternice si lipsite de frictiune cu ai lor clienti. Majoritatea consumatorilor au cumparat deja ceva via social media sau au de gand sa o faca anul acesta, deci brandurile care imbratiseaza comertul social ca o parte cheie a strategiei lor omnichannel vor atrage mai eficient interesul consumatorilor, vor atrage venituri mai mari si isi vor depasi competitorii, in 2022 si pe viitor”, noteaza Jamie Gilpin (Chief Marketing Officer, Sprout Social).

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply