Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Comertul social creste de 3 ori mai repede ca e-commerce-ul traditional (raport)

Pana in 2025, comertul social va insuma 1,2 trilioane $, la nivel global, noteaza site-ul thehindu.com, citand un raport marca Accenture. Asta inseamna o crestere de 3 ori mai rapida decat cea a comertului online traditional. Comertul social se refera la shopping-ul facut pe platformele social media, intreaga experienta de cumparare (de la descoperirea unui produs si pana la checkout) avand loc acolo.

Cea mai accentuata dezvoltare a s-commerce-ului se va inregistra in pietele in curs de dezvoltare, ca India si Brazilia. Accenture estimaeaza ca 8 din 10 utilizatori de retele de socializare din India vor face achizitii via s-commerce, indienii fiind de doua ori mai predispusi in a vinde ceva pe platformele sociale decat americanii sau britanicii. Produsele cel mai des vandute pe platformele social media vor fi imbracamintea, electronicele si decoratiunile pentru casa.

Dezvoltarea acestui tip de comert digital va fi alimentata in principal de membrii Generatiei Z (persoane de pana la 24 de ani) si Generatiei Y/mileniali (25-39 de ani), care vor reprezenta 62% din cumparatorii s-commerce, la nivel global, pana in 2025. Cat despre punctele problematice ale acestui tip de comert, acestea sunt legate de plati si retururi procesate incorect, mai noteaza Accenture.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentarii ( 8 )

  1. […] Facebook Marketplace), care permit achizitii usoare, fara a parasi platforma, iar comertul social se dezvolta de 3 ori mai repede decat vanzarile online clasice. Pana si Amazon investeste in acest tip de […]

  2. […] pana in 2025, comertul social va insuma 1,2 trilioane $, la nivel global – ceea ce inseamna o crestere de 3 ori mai rapida decat cea a comertului online traditional! In China, acest tip de shopping face legea de mult timp. […]

  3. […] digital in care compania nu a investit masiv, pana acum, citim pe modernretail.co. Dar, deoarece comertul social creste de 3 ori mai repede decat comertul online clasic (pana in 2025, va atinge suma de 1,2 trilioane $, la nivel global),  Amazon a inceput sa testeze […]

  4. […] sa genereze engagement printr-un feed care il imita pe cel de pe TikTok si sa se axeze mai mult pe comertul social, dupa Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat, Pinterest, LinkedIn, YouTube, Spotify […]

  5. […] sectiune axata pe comertul social consta in livestream-uri transmise de branduri si influenceri, in timpul carora vand produse prin […]

  6. […] Asa cum am scris deja, comertul social este in plina dezvoltare si din ce in ce mai multe branduri isi vand produsele intr-un ecosistem vast, care va atinge o valoare estimata de 1,2 trillioane $, pana in 2025 (conform Accenture). Asta inseamna o dezvoltare de trei ori mai rapida decat cea a e-commerce-ului traditional. […]

  7. […] Asa cum am scris deja, comertul social este in plina dezvoltare si din ce in ce mai multe branduri isi vand produsele intr-un ecosistem vast, care va atinge o valoare estimata de 1,2 trillioane $, pana in 2025 (conform Accenture). Asta inseamna o dezvoltare de trei ori mai rapida decat cea a e-commerce-ului traditional. […]

  8. […] Aproape toti americanii (mai exact, 98% dintre ei) intentioneaza sa cumpere ceva pe retelele sociale, anul acesta, 68% dintre ei facand deja astfel de achizitii, informeaza mediapost.com, citand un sondaj marca Sprout Social. Cercetarea a fost realizata pe un esantion de 996 de consumatori din Statele Unite (persoane de 18-75 de ani) si dovedeste ca retailerii care nu fac comert social trebuie sa-si modifice rapid strategia. Mai ales ca acesta creste de 3 ori mai repede ca e-commerce-ul traditional. […]

Leave a reply