Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Comertul social creste de 3 ori mai repede ca e-commerce-ul traditional (raport)

Pana in 2025, comertul social va atinge suma de 1,2 trilioane $, la nivel global, noteaza site-ul thehindu.com, citand un raport marca Accenture. Asta inseamna o crestere de 3 ori mai rapida decat cea a comertului online traditional. Comertul social se refera la shopping-ul facut pe platformele social media, intreaga experienta de cumparare (de la descoperirea unui produs si pana la checkout) avand loc acolo.

Cea mai accentuata dezvoltare a s-commerce-ului se va inregistra in pietele in curs de dezvoltare, ca India si Brazilia. Accenture estimaeaza ca 8 din 10 utilizatori de retele de socializare din India vor face achizitii via s-commerce, indienii fiind de doua ori mai predispusi in a vinde ceva pe platformele sociale decat americanii sau britanicii. Produsele cel mai des vandute pe platformele social media vor fi imbracamintea, electronicele si decoratiunile pentru casa.

Dezvoltarea acestui tip de comert digital va fi alimentata in principal de membrii Generatiei Z (persoane de pana la 24 de ani) si Generatiei Y/mileniali (25-39 de ani), care vor reprezenta 62% din cumparatorii s-commerce, la nivel global, pana in 2025. Cat despre punctele problematice ale acestui tip de comert, acestea sunt legate de plati si retururi procesate incorect, mai noteaza Accenture.

Leave a reply