Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

China: Alibaba mizeaza pe influenceri si comertul social, pe AliExpress

Platforma e-commerce transfrontaliera AliExpress (a celor de la Alibaba) isi propune ca, in 3 ani, sa ajunga la un total de 1 milion de influenceri online, informeaza scmp.com. In 2020, AliExpress vrea sa convinga 100.000 de influenceri din intreaga lume sa creeze continut original, menit sa atraga mai multi clienti pe platorma. Aceasta strategie de comert social are succes in China si in strainatate va fi integrata in AliExpress Connect: doritorii se pot inscrie aici prin intermediul conturilor sociale proprii (de pe Facebook, Instagram, Twitter, TikTok si Google), pentru a colabora cu diverse brand-uri, fiind platiti cu un comision pentru continutul creat.

In urmatorii 3 ani, AliExpress Connect isi propune sa totalizeze cel putin 100.000 de lideri de opinie cheie (KOL), care vor castiga peste 1 milion $/an fiecare, in aceasta perioada. Pe de alta parte, pana in 2036, Alibaba isi propune sa ajunga la 2 miliarde de clienti, pe plan mondial. La finalul anului financiar terminat in martie, compania avea 780 de milioane de clienti in China si peste 180 de milioane de consumatori activi pe marketplace-urile internationale (ca AliExpress si Lazada). Noua campanie se va concentra pe Europa initial, majoritatea clientilor AliExpress venind din Rusia, Franta, Spania si Polonia. Platforma opereaza in peste 200 de tari si regiuni, iar 60% dintre utilizatori au sub 35 de ani.

„Pe masura ce e-commerce-ul continua sa se dezvolte si «shoppertainment-ul» remodeleaza peisajul si shimba modul in care oamenii cumpara online, influenceri si creatorii de continut joaca un rol din ce in ce mai important in transformarea retailului si succesul e-commerce-ului. Se observa asta apropo de vanzarile live-streaming, care au devenit o sursa excelenta de job-uri si venituri noi in China, mai ales in timpul crizei COVID-19, cand afacerile offline au fost fortate sa se inchida si lumea a trebuit sa stea acasa”, a transmis Wang Mingqiang (General Manager AliExpress).

Leave a reply