Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

5 lucruri de stiut despre Singles’ Day 2022 (11 noiembrie)

Inca de la inceputul lui octombrie, brandurile din China au inceput sa se pregateasca de Singles’ Day 2022– ziua care poate aduce in buzunarele comerciantilor asiatici peste 50% din vanzarile anuale, intr-o singura zi din noiembrie. Anul trecut, Alibaba si JD.com au avut vanzari record, de peste 139 miliarde $, in timpul celui mai mare eveniment de reduceri din lume.

In ultimii ani, Singles’ Day s-a extins si nu mai dureaza doar 24 de ore. Pe Tmall.com si Taobao.com (Alibaba), editia din 2022 va incepe pe 24 octombrie (cu reduceri de tip presale), va fi urmata de prima runda de reduceri oficiale (pe 31 octombrie) si de a o doua runda de preturi mai mici, pe 10 noiembrie. Rivalul JD.com va proceda la fel, de la final de octombrie.

Conform corp.smartbrief.com, in acest an, Singles’ Day (11 noiembrie) inseamna urmatoarele:

  1. Brandurile au nevoie de sprijinul marketplace-urilor. Marketplace-urile ca Tmall.com, JD.com si com si aplicatiile ca Douyin (TikTok-ul original) si Kuaishou vor atrage miliarde de vizualizari pe conturile comerciantilor. Jucatorii e-commerce vor crea pagini care aduna toate promotiile lor, pentru a creste traficul si vanzarile. Douyin va oferi discounturi la preturile practicate, pentru comercianti, branduri si livestreameri.
  2. Cererea creste dramatic. Singles’ Day este un eveniment mult mai mare decat Amazon Prime Day sau Black Friday-ul american. Unii clienti au amanat orice achizitie e-commerce din septembrie incoace, pentru a economisi banii si a-i cheltui de Singles’ Day! Asta inseamna ca numeroase platforme si website-uri de brand se vor bloca sau isi vor termina stocurile, in primele ore ale evenimentului.
  3. Clientii prefera sa compare preturile si sa cumpere pe platforme multiple. Odata cu maturizarea diverselor ecosisteme e-commerce, comportamentul de cumparare al clientilor consta acum in browsing-ul zilnic, un numar extrem de mare de platforme verificate si axarea pe o strategie Brandurile nu se mai pot baza doar pe un canal de vanzari sau pe o singura platforma social media, ci isi extind prezenta pe cat mai multe  platforme si marketplace-uri e-commerce, ca Tmall Global sau JD.
  4. Livestreaming-ul e in continuare popular. Shopping-ul via livestream este un canal indispensabil pentru clientii din China – mai ales in randul Generatiei Z si Y. Cele mai importante vedete din acest domeniu au parteneriate cu platforme ca Taobao, care atrag milioane de privitori, pe care ii pot transforma in clienti.
  5. Clipurile video scurte vor juca un rol mai important. Douyin – a.k.a. regele acestui format – a lansat acest trend, in 2016. In martie 2022, JD.com a anuntat o schimbare importanta, facand din clipurile video scurte principalul format pentru informatiile de produs, in locul textului si fotografiilor, in aplicatia proprie. Si platformele Tmall si Pinduoduo au crescut expunerea continutului de tip short-video pe propriile homepage-uri, din 2021 incoace.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply