Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

4 metode simple de a obtine mai multe review-uri online, in 2023

Majoritatea cumparatorilor online apeleaza la review-urile de produs, inainte de a cumpara ceva pe Internet, dintr-un magazin digital nou/necunoscut. In tara noastra, de exemplu, 65% dintre romani citesc review-uri si articole despre un produs/serviciu, inainte de a-l cumpara de pe Internet (conform unui studiu marca MOCAPP si Cult Research). Recomandarile altor clienti cantaresc greu, in decizia de cumparare: conform Statista, aproape 70% dintre cumparatorii online citesc 1-6 recenzii, inainte de a interactiona cu o companie noua.

Consumatorii au nevoie de parerea celorlalti si pentru a evita achizitionarea de produse slabe calitativ, si pentru a afla daca produsul ales este unul de nota 10. De aceea magazinele e-commerce trebuie sa impresioneze si sa educe consumatorii, cu ajutorul cat mai multor review-uri, transformand vizitatorii in clienti, noteaza forbes.com.

4 modalitati de a obtine mai multe review-uri ale produselor pe care le vinzi online:

  1. Trimite un e-mail post-cumparare. Poti primi mai multe recenzii de la clientii tai, daca le trimiti un e-mail, la un anumit interval de timp dupa achizitie (in functie de ce produse vinzi). De exemple, daca vinzi ciocolata, poti trimite un astfel de mesaj la 7 zile de la cumparare, timp in care clientul a gustat ciocolata si are o parere apropo de produs. Daca astepti prea mult, clientii pot uita cum li s-a parut. Experimenteaza cu intervalul de timp, pentru a-l gasi pe cel optim pentru ce vinzi tu.
  2. Incurajeaza recenziile pe landing page-urile de produs. Incurajeaza-ti vizitatorii sa isi impartaseasca experientele legate de produsele tale chiar pe pagina de produs. Acese review-uri, odata vazute de potentialii clienti, vor incuraja achizitia. Formularul de recenzie trebuie sa fie cat mai simplu: nume, rating si cateva randuri de text.
  3. Cere feedback pe social media. Retelele sociale sunt folosite de peste 4,26 miliarde de oameni, din intreaga lume? Aceasta statistica impresioonanta este un motiv solid pentrua-ti incuraja clientii sa-si dea cu parerea pe paginile tale de Facebook, Instagram sau YouTube. Cere-le parerea printr-o postare si da Share oricarei postari care iti mentioneaza produsele intr-un context pozitiv.
  4. Include si alte forme de dovezi sociale. Consumatorii vor lasa review-uri daca vad ca website-ul tau contine si feedback-ul altor persoane. Dovezile sociale le indica faptul ca ai un magazin e-commerce serios, respectat de cosumatori si de alte afaceri. Pe langa recenzii, alte forme de dovezi sociale sunt notificarile live (pop-up-uri care apar cand vizitatorii fac ceva pe website – se aboneaza la newsletter sau cumpara un produs) si includerea unei marci de incredere pe website (ca sistemul „Opinii de incredere”, de la TRUSTED.ro).

Citeste si articolul nostru despre cat de importante sunt volumul si recenta review-urilor online!

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply