Tbi bank si easySales au lansat un pachet de beneficii pentru afacerile e-commerce
Tbi bank si platforma easySales anunta (intr-un comunicat de presa) ca au lansat un pachet de beneficii personalizate pentru afacerile e-commerce, care include si plata de tip Buy Now Pay Later/BNPL (cumpara acum, plateste mai tarziu). Acest pachet de a fost creat pentru a-i ajuta mai bine pe consumatori, in contextul in care tot mai multi isi amana achizitiile si renunta la anumite tranzactii, intr-un climat economic dificil.
„Atunci cand vorbim despre cumparaturi, comerciantii si clientii au acelasi obiectiv: mai multe optiuni si o experienta cat mai simpla. Din pacate, unii retaileri nu au acces la solutii adecvate, de aici si nevoia de imbunatatiri in acest domeniu. De aceea, am decis sa ne asociem cu unul dintre cei mai buni jucatori din sectorul multichannel, easySales, pentru a oferi tuturor beneficiarilor cele mai bune optiuni posibile”, transmite Ionut Sabadac (foto, VP Merchant Solutions, tbi bank).
„Ne propunem sa oferim clientilor o experienta de shopping cat mai simpla si o mai buna oportunitate de crestere pentru comerciantii online, iar parteneriatul cu tbi bank vine ca un pas firesc catre obiectivul nostru. Ajutam magazinele online sa creasca si sa se extinda, gandim intotdeauna in perspectiva si suntem incantati sa oferim clientilor nostri posibilitatea de a beneficia de popularitatea in crestere a fenomenului BNPL”, completeaza Ciprian Cazacu (CEO easySales).
Tbi bank ofera magazinelor online integrarea acestei noi metode de plata (BNPL), prin intermediul unei experiente complet digitalizate. Banca amintita a reusit sa creasca rata de conversie cu pana la 1,5% in ultimul an, prin utilizarea BNPL, iar valoarea medie a cosului de cumparaturi a crescut cu peste 45%, cu ajutorul noii solutii. Tbi bank ofera instrumentul de plata in rate fixe, cuprinse intre 4 si 60 de luni.
Anul trecut, retailerii au redus cu 50% timpul alocat publicarii produselor pe marketplace-uri relevante. De asemenea, timpul de gestionare a comenzilor a scazut cu 85% prin automatizarea fluxului de procesare, datorita solutiilor easySales. Tot mai multi vanzatori aleg platforma de automatizare, eficienta din punct de vedere al costurilor, ca o solutie fiabila pentru nevoile lor de business, in special in contextul economic dificil actual, in care masurile de reducere a costurilor sunt esentiale.
EasySales este o solutie SaaS (Software as a Service) multichannel, pentru comerciantii online care doresc sa creasca vanzarile pe mai multe canale, sa lucreze centralizat si sa ofere cele mai bune optiuni clientilor. Cu easySales, acestia pot automatiza (in cateva minute) listarea produselor si gestionarea comenzilor, prin intermediul unor integrari API (interfete de programare a aplicatiilor) gata facute. Platforma integreaza diferite sisteme intr-un singur loc: magazine online, marketplace-uri, curieri, software de facturare, servicii SMS, servicii de e-fulfilment. Cu easySales, comerciantii online isi pot vinde produsele pe marketplace-uri relevante din Romania, Ungaria, Bulgaria, SUA, Marea Britanie si Polonia. Din 2019 incoace, prin intermediul easySales, retailerii au listat 10 milioane de produse, au emis 3 milioane de facturi, au generat 3 milioane de AWB-uri si au tradus 900.000 de descrieri de produse, in mod automat.
Leave a reply