Walmart + Shopify, parteneriat pentru extinderea marketplace-ului online
Walmart a batut palma cu platforma e-commerce Shopify, cu scopul de a atrage 1.200 de comercianti Shopify pe Walmart Marketplace, pana la finalul acestui an, informeaza techcrunch.com. Shopify este utilizata de peste 1 milion de afaceri (la nivel global) si Walmart Marketplace are lunar 120 de milioane de vizitatori. Parteneriatul este menit sa ajute Walmart in cursa cu gigantul online Amazon, marketplace care ofera vanzatorilor terti posibilitatea de a ajunge la peste 300 de milioane de clienti din intreaga lume, oferindu-le ajutor apropo de livrari, retururi si relatii cu clientii (via Fulfillment by Amazon).
„Abia asteptam sa putem oferi clientilor o varietate extinsa de produse, oferind in acelasi timp afacerilor mici acces la traficul in crestere de pe Walmart.com. Shopify sta la baza unui portofoliu dinamic de vanzatori terti, care sunt interesati de dezvoltarea propriilor afaceri prinn intermediul unor canale noi si de incredere. Aceasta integrare va permite vanzatorilor Shopify aprobati sa isi listeze usor produsele pe Walmart.com, oferindu-le clientilor Walmart acces la o gama mai larga de produse”, a transmis presei Jeff Clementz (Vice-presedinte Walmart Marketplace).
Magazinele online care functioneaza pe platforma Shopify sunt invitati sa-si instaleze app-ul Walmart Marketplace din App Store-ul Shopify, pentru a se inscrie pe lista care le va determina eligibilitatea. Walmart se va orienta spre aprobarea acelor vanzatori online care ofera produse complementare celor existente deja pe platforma retailerului si care stau bine la capitolul relatii cu clientii. Odata aprobati, acestia pot adauga un numar nelimitat de produse pe Walmart Marketplace si pot face modificari la nivel de imagine de produs si stoc direct pe Shopify, schimbarile reflectandu-se si pe site-ul Walmart.
Retailerul american Walmart incearca de ceva timp sa concureze cu Amazon, dezvoltarea sectiunii de marketplace fiind o prioritate strategica pentru companie. Vanzarile online ale companiei au crescut cu 37% in anul fiscal 2020 (incheiat in ianuarie) si au fost mai mari cu 74% in Q1 2020, in SUA, iar aplicatia Walmart Grocery a atins un record istoric de descarcari, in perioada 29 aprilie – 4 martie, pe fondul pandemiei COVID-19 (106 milioane la nivel global si 14,4 milioane in SUA). Si, asa cum scriam recent, desi Instacart a depasit Walmart pe piata livrarii de alimente online (detinand 57% din piata de profil, in aprilie), cel din urma retailer ramane vanzatorul nr. 1 la capitolul alimente vandute online si offline.
Comentariu ( 1 )
[…] facut un parteneriat cu Shopify, pentru extinderea marketplace-ului […]