eMAG a deschis primul showroom in afara Romaniei, la Budapesta
Compania eMAG a facut un pas important in diversificarea canalelor de vanzare in strainatate, prin inaugurarea primului showroom din afara Romaniei, la Budapesta (Ungaria). Conform comunicatului de presa care anunta extinderea, eMAG Ungaria tinteste vanzari de 300 de milioane € pana la final de 2020 si vanzari de 1 miliard € in 5 ani. In plus, pentru a diversifica optiunile de ridicare personala a comenzilor, eMAG Ungaria va inaugura 100 de easybox-uri pana la urmatorul Black Friday, dintre care 50 vor fi functionale pana in luna septembrie. Asta o pozitioneaza drept cea mai mare companie romaneasca din Ungaria si una dintre cele mai importante companii e-commerce din Europa Centrala si de Est.
Amplasat in centrul orasului Budapesta, showroomul eMAG ofera clientilor acces la cele mai noi produse din categoria electro-IT, dar si produse pentru ingrijire personala, jucarii si accesorii. Mai mult, clientii vor putea sa ridice din showroom comenzile plasate online. Echipa din Ungaria numara in prezent 500 de angajati, iar pana la finalul anului urmeaza sa ajunga la 550.
„Investitiile sustinute din ultimii ani in dezvoltare si tehnologie dezvoltata acasa ne-au permis sa replicam tot mai bine si in afara Romaniei initiativele care au dovedit ca sunt benefice pentru economie si pentru clientii nostri. Inspirati de rezultatele de acasa, planuim ca pana la finalul anului sa deschidem inca trei showroom-uri in Ungaria. Acesta este unul dintre cele mai importante proiecte dezvoltate pana acum de echipele eMAG Ungaria si Extreme Digital, dupa fuziunea de anul trecut (martie 2019 – n.r.), cu sprijinul colegilor din Romania”, a transmis Tudor Manea (Vicepresedinte eMAG Romania, Bulgaria si Ungaria).
Leave a reply