Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

In 2019, vanzarile online ale Walmart au crescut cu 37%

Walmart Inc. si-a crescut vanzarile online cu 37% in anul fiscal 2020, care s-a incheiat pe 31 ianuarie (si cu 35% in trimestrul 4), anunta digitalcommerce360.com. Cresteri mari s-au inregistrat in domeniul alimentelor vandute online, rezultatele financiare transmise de companie fiind urmatoarele:

  • in Q4, veniturile Walmart au crescut cu 2,1% YoY (pana la 141,671 miliarde $), iar venitul net a fost cu 12,6% mai mare YoY (4,294 miliarde $)
  • veniturile totale au fost cu 1,9% mai mari fata de anul anterior (523,964 miliarde $), venitul net a crescut cu 123,1% (pana la 14,881 miliarde $), fiind afectat de vanzarea majoritatilor actiunilor Walmart Brazilia
  • venitul operational in Q4 a fost mai mic cu 12,3% (pana la 5,322 miliarde $), iar pentru tot anul a scazut cu 6,3% (pana la 20,568 miliarde $)

Cu toate acestea, Brett Biggs (CFO Walmart) a transmis ca gigantul continua sa piarda bani in e-commerce si compania estimeaza ca va iesi in pierdere si in noul an fiscal: „Apropo de profitabilitatea e-commerce a Walmart SUA, ne asteptam ca anul acesta sa avem pierderi egale sau usor mai mici comparativ cu anul trecut”. Walmart a investit masiv in pick-up si livrare de alimente, ajungand la 3.200 de locatii de ridicare si 1.600 de locatii de livrare, la finalul anului fiscal 2020 (comparativ cu 2.100, respectiv 800, la final de an fiscal anterior).

In ciuda cresterilor online, compania are pierderi e-commerce estimate (de Morgan Stanley) sa ajunga la 1,7 miliarde $, in 2019. Pentru anul fiscal 2021, Walmart estimeaza cresteri online de 30% si cresteri totale de 3%.

Comentariu ( 1 )

  1. […] cu Amazon, dezvoltarea sectiunii de marketplace fiind o prioritate strategica pentru companie. Vanzarile online ale companiei au crescut cu 37% in anul fiscal 2020 (incheiat in ianuarie) si au fost mai mari cu 74% in Q1 2020, in SUA, iar […]

Leave a reply