Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Round-up ECOMpedia.ro: juratii Competitiei GpeC 2020 – Lucia Ciuca

Continuam seria de interviuri round-up speciale, cu membrii juriului Competitiei magazinelor online GPeC 2020. Dupa incheierea jurizarii (care a avut loc in perioada 14 septembrie – 5 octombrie 2020), am stat de vorba virtual cu acestia, pe teme ca piata e-commerce din Romania, tendinte, provocari si evolutia jurizarii, de la an la an. Al treilea interviu din seria noastra este cu Lucia Ciuca (foto, Business Consultant, Epyca Management).

Citeste aici si interviurile cu Roxana David si Eugen Potlog, din aceeasi serie!

ECOMpedia.ro: De cate editii si de cati ani faci parte din juriul Competitiei magazinelor online GPeC?
Lucia Ciuca:
Particip la GPeC in calitate de jurat din 2016, cu 5 editii consecutive de jurizare.

Cate magazine online ai auditat pana acum, in cadrul acestui juriu?
Am jurizat peste 40 de magazine in cele 5 editii.

Te-ai implicat activ in imbunatatirea criteriilor de jurizare?
De fiecare data sper ca feedback-ul meu este bine primit. Am participat la workshop-ul din 2017, cand am reevaluat toate criteriile de jurizare. Am adaugat unele noi, am renuntat la unele. Consider ca am imbunatatit sistemul de evaluare, impreuna cu echipa care a participat la intalnire.

Ce te asteptai sa vezi anul acesta, in randul concurentilor, inainte de a incepe jurizarea?
Ma asteptam la mai multa seriozitate, magazine care au citit si parcurs criteriile, inainte de a incepe evaluarea.

Ce ai observat, de fapt, anul acesta in randul concurentilor, dupa ce ai inceput jurizarea?
In randul magazinelor pe care le-am avut anul acesta, asteptarile mele au fost corecte. Am avut magazine mature, serioase, care nu au venit sa vaneze note mari, ci mai degraba doreau sfaturi concrete despre cum sa treaca la nivelul urmator si chiar sfaturi de business.

Care sunt cele mai populare platforme pentru magazine online, analizate pana acum de tine, in cadrul Competitiei GPeC?
Marea majoritate erau platforme custom, dar si Magento, PrestaShop sau alte platforme similare.

Ce tendinte generale ai observat anul acesta, apropo de magazinele online autohtone jurizate?
Mai mult focus pe business, pe ce ar putea imbunatati pe termen lung pentru rezultate sustenabile, fata de rezultate magice pe termen scurt (care nu exista).

Ce carente majore ai identificat anul acesta, apropo de magazinele online autohtone jurizate?
Nu pot spune ca este o carenta majora, dar lipsa de focus si planificarea inca sunt doua provocari pe care nu le stapanesc.

Ce te bucura cel mai mult la magazinele online jurizate anul acesta?
Seriozitatea cu care au abordat intalnirile de feedback.

Ce te-a surprins cel mai mult in acest timp de cand faci jurizarea?
In mod neplacut: nu este o generalizare, dar mereu m-au surprins magazinele care nu inteleg care este cu adevarat scopul acestei competitii – acela de a deveni cu adevarat mai bun, nu de a castiga un premiu. In mod placut: cand am avut primul caz in care un magazin chiar a implementat recomandarile primite si a crescut constant in anii urmatori.

Comentarii ( 3 )

  1. […] aici si interviurile cu Roxana David, Eugen Potlog, Lucia Ciuca si Cosmin Daraban, din aceeasi […]

  2. […] aici si interviurile cu Roxana David, Eugen Potlog, Lucia Ciuca, Cosmin Daraban, Rares Banescu si Dragos Smeu, din aceeasi […]

  3. […] aici si interviurile cu Roxana David, Eugen Potlog, Lucia Ciuca, Cosmin Daraban, Rares Banescu, Dragos Smeu, Bogdan Manolea, Dan Toma si Ovidiu Joita, din […]